اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

تولیدکنندگان با روحیه جهادی تلاش کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: صنعت‌گران و تولید کنندگان داخلی ‌باید در کنار هم با ‌وحدت، همدلی و روحیه جهادی در حوزه تولید علم، کار و صنعت، تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی قدم بردارند.

تولیدکنندگان با روحیه جهادی تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری سال 91 این شهرستان اظهار داشت: در ابتدای هر سال از سوی مقام معظم رهبری برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر نامی ویژه به کار می‌رود، لذا  تحقق کامل شعار ‌سال جاری که تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ‌ایرانی است، نیازمند عزم و اراده جدی همه مسئولان و آحاد مردم است.

وی استفاده تمام و کمال‌ از کالای ایرانی را از عوامل رشد و توسعه اقتصاد کشور و دل‌گرمی سرمایه‌گذاران‌ عنوان کرد و بیان داشت: در صورت تحقق کامل اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری‌ عظمت و عزت ایران اسلامی هر روز در جهان بیشتر می‌شود.

متقی افزود: صنعت‌گران و تولید کنندگان داخلی ‌باید در کنار هم با ‌وحدت، همدلی و روحیه جهادی در حوزه تولید علم، کار و صنعت، تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی قدم بردارند.

وی تصریح کرد: ‌برای حمایت از تولید ملی و تولید ‌کنندگان در داخل کشور ایران اسلامی ‌باید در حفظ سرمایه ایرانی و تربیت ‌نیروی کار ‌متخصص و متعهد کوشید و از نیروی کار مجرب برای به کار انداختن چرخه اقتصادی کشور و صعود به قله‌های اقتصادی در جهان ‌به نحو مطلوب بهره برد تا بتوان با همت بیشتر و شبانه‌روزی ‌کیفیت تولید در همه بخش‌ها را ارتقا داد.

متقی به موفقیت‌های سال گذشته اشاره کرد و گفت: حضور با‌شکوه مردم با توجه به توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب ‌در صحنه انتخابات در 12 اسفند ماه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سال گذشته محسوب می‌شود که عزت و عظمت ایران اسلامی را در جهان به نمایش گذاشت و موجب شد، دشمنان و فتنه‌گران با خفت و خواری تمام عقب‌نشینی کنند و به قدرت ولایت‌فقیه و وحدت مردم بیشتر پی ببرند.

وی با بیان اینکه خدمات بسیار خوبی در سال 90 در شهرستان کوهبنان اجرایی شده است، افزود: سال جاری نیز بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در راستای تولید ملی و فرهنگ‌سازی استفاده از کالای ایرانی گام بر می‌داریم تا موفقیت کشور در عرصه‌های اقتصادی نیز بیش از پیش شود و کشور در راه خودکفایی کامل و صادرات محصولات داخلی ‌گام بردارد.

وی تصریح کرد: در‌خواست از سرمایه‌گذاران برای‌ سرمایه‌گذاری در بخش صنعت ‌و صنایع جمعی زغال‌سنگ و حمایت جدی ‌از آنان، تشویق مردم به خرید کالاهای ایرانی از جمله برنامه‌های سال جاری است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول