اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد

رونمایی از سایت جامع دینی و انقلابی در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: به منظور گسترش فعالیت‌های فرهنگی حوزه دین و بارور کردن استعدادهای جوانان سایت جامع دینی و انقلابی طراحی شده و در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌شود.

رونمایی از سایت جامع دینی و انقلابی در قم

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری اظهار داشت: طرح تقویت سایت دینی و انقلابی یکی از طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به قم بوده که کارشناسان در حال بارگذاری محتوای مورد نیاز قشرهای مختلف در این سایت هستند.

وی امکان ایجاد پورتال‌های متعدد برای تشکل‌های مذهبی و دینی را یکی از مهم‌ترین ویژگی این سایت برشمرد و تاکید کرد: با راه‌اندازی این سایت شبکه عظیمی از فعالان عرصه تبلیغ دین در فضای مجازی ایجاد می‌شود.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی قم در حال حاضر پورتال تعدادی از مساجد قم طراحی و راه‌اندازی شده که برخی از این پورتال‌ها از نظر طراحی سایت و تنوع مطالب قابلیت رقابت با بسیاری از سایت‌های مطرح را دارد.

حجت‌الاسلام اسکندری استفاده از ظرفیت اینترانت پاک برای ترویج عقاید ناب اسلامی را مهم‌ترین ویژگی طرح شبکه یکپارچه و ایجاد پورتال‌های مساجد عنوان کرد و افزود: این طرح فضایی است که نمی‌گذارد آب‌های آلوده از جویبار سرازیر شده دشمن وارد جویبار زلال فرهنگ اسلامی ما شود.

وی ادامه داد: ایجاد پورتال‌های هیئت‌های مذهبی، شبکه تبلیغ، کتابخانه مجازی، انجمن‌های علمی، وبلاگ، مشاوره و... از دیگر امکانات این سایت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از غدیر، عاشورا و انتظار به عنوان سه نماد استراتژیک فرهنگ تشیع یاد کرد و افزود: پرداختن به این سه نماد به همراه انقلاب اسلامی که عزت و اقتدار ایران به برکت وقوع انقلاب اسلامی و مکتب تشیع است از مهمترین مطالب این سایت است که در قالب لوای تشیع نمایش داده می‌شود.

وی تصریح کرد: سلامت و پزشکی، دانش و فناوری، دین و اندیشه، سیاسی و اجتماعی، ادبی و هنری، قم شناسی، خانه و خانواده، گنجینه‌ها و... از دیگر موضوعاتی است که در این سایت مورد بررسی قرار گرفته است.

به گفته حجت‌الاسلام اسکندری این سایت به عنوان گنجینه عظیم معارف دینی به زودی در دسترس کاربران اینترنتی قرار می‌گیرد و طرح توسعه آن نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول