اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم:

سامانه هوشمند جوانان در استان قم راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از راه‌اندازی سامانه هوشمند جوانان در قم خبر داد.

سامانه هوشمند جوانان در استان قم راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم روح‌الله رمضانی امروز در نخستین نشست کمیته کارشناسی طرح اوقات فراغت استان قم که در فرهنگسرای جوان شهر مقدس قم برگزار شد تصریح کرد: مطالعات لازم در زمینه ایجاد سامانه هوشمند جوانان استان در حال انجام است، به نحوی که پس از تشکیل این سامانه جوانان استان قادر خواهند بود از امکانات رفاهی و آموزشی پیش‌بینی شده به ‌صورت الکترونیک استفاده کنند.

وی ادامه داد: نخستین نشست کمیته کارشناسی طرح اوقات فراغت استان قم امروز با حضور معاونین 10 دستگاه دولتی فعال در زمینه اوقات فراغت در محل دفتر معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم واقع در فرهنگسرای جوان برگزار شد.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: در این جلسه گزارش از عملکرد دبیرخانه را پس از تشکیل وزارت ورزش و جوانان ارائه کردیم تا اعضای حاضر در جلسه در جریان رسالت‌های این معاونت قرار بگیرند.

وی بیان داشت: معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال جاری با توجه به اهمیت موضوع اوقات فراغت و لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای دستیابی به اهداف مورد نظر از اسفند ماه سال گذشته جلسات کارشناسی خود را آغاز کرده است.

رمضانی عنوان کرد: در این جلسات با انجام یک پروژه تحقیقاتی در پی آن هستیم تا با شناسایی امکانات بخش دولتی و خصوصی، بسترهای لازم برای استفاده بهینه از این فضاها و ارائه پیشنهادات کاربردی در ستاد اوقات فراغت استان برای تسهیل و گسترش کمی و کیفی خدمات بخش‌های مختلف را برای جوانان فراهم کنیم.

وی یادآور شد: در ادامه نخستین نشست کمیته کارشناسی طرح اوقات فراغت استان قم که در فرهنگسرای جوان برگزار شد اعضاء حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را در زمینه اوقات فراغت و لزوم توجه بیشتر مسئولین به موضوع اوقات فراغت و فرصت‌ها و تهدیدهای آن بیان کردند.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم یادآور شد: در این جلسه با حضور معاونین و کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران، اداره کل فنی و حرفه‌ای، دبیرخانه کانون مساجد، فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران، اداره کل فنی و حرفه‌ای، هلال احمر، بهزیستی، شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان سعی شد راهکاری به مراتب بهتر برای اجرای بهینه و مطلوب برنامه‌های اوقات فراغت در استان قم اندیشیده شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول