اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مخابرات گچساران:

75 درصد روستاهای گچساران زیر پوشش آنتن GSM قرار دارند

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت مخابرات گچساران گفت: افزون بر 75 درصد روستاهای گچساران و باشت از خدمات تلفن ارزان قیمت GSM روستایی بهره‌مند هستند.

75 درصد روستاهای گچساران زیر پوشش آنتن GSM قرار دارند

فریدون کرمی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پروژه‌های مخابراتی مانند دیگر پروژه‌های عمرانی و خدماتی به منظور محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق محروم و خدمات‌‌رسانی به این مناطق اجرایی می‌شود.

* راه‌اندازی 21 سایت تلفن جی‌.اس‌.ام در مناطق مختلف روستایی گچساران و باشت

رئیس شرکت مخابرات گچساران ابراز داشت: در راستای روند توسعه شبکه‌های مخابراتی سایت‌های مخابراتی در نقاط مختلف شهری و روستایی گچساران احداث و راه‌اندازی شده‌ است.

کرمی واگذاری تلفن‌ جی‌.اس.ام روستایی را از جمله خدمات ارزنده به مردم عنوان کرد و یادآور شد: تلفن‌های جی‌اس‌ام روستایی به‌ صورت سیم‌کارت بوده و حمل و استفاده از آن به نسبت تلفن ثابت مناسب‌تر است.

وی جی‌.اس.‌ام روستایی را بهترین جایگزین برای تلفن ثابت دانست و تصریح کرد: نرخ مکالمات برابر نرخ تلفن ثابت، قابلیت شارژ اعتباری با مبالغ متفاوت و ارتباط با سایر اپراتورها از هزینه کارکرد برابر با نرخ تلفن ثابت از جمله مزایای سیستم جی.‌اس.‌ام روستایی است.

کرمی با بیان اینکه 21 سایت تلفن روستایی به منظور پوشش روستاهای گچساران از خدمات این نوع تلفن راه‌اندازی شده است، افزود: هزینه راه‌اندازی هر سایت تلفن جی‌.اس‌.ام روستایی افزون بر 2 میلیارد ریال است.

* راه‌اندازی 5 سایت تلفن روستایی در آینده‌ای نزدیک

رئیس مخابرات گچساران عدم قطع ارتباط در مقایسه با شبکه سیمی و کابلی، هزینه مکالمه بسیار ارزان و قابلیت جابجایی در محدوده زیر پوشش را از جمله مزیت‌های این نوع موبایل عنوان کرد.

کرمی با اشاره به پوشش افزون بر 75 درصدی روستاهای گچساران و باشت بیان داشت: علاوه بر روستاهای گچساران، سایت مسکن مهر گچساران نیز در حال حاضر زیر پوشش تلفن جی.‌اس.‌ام قرار دارد.

وی از راه‌اندازی پنج سایت تلفن روستایی در دیگر مناطق گچساران و باشت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: راه‌اندازی سایت‌های تلفن روستایی روستاهای دیل، امامزاده جعفر(ع)، ماهور باشت و کوهسرک از جمله این روستاها هستند.

این مقام مسئول در گچساران یادآور شد: تمامی هزینه‌های احداث و راه‌اندازی سایت‌های تلفن همراه و خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف مخابراتی از محل درآمدهای شرکت مخابرات تأمین می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول