اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور شهردار تهران:

مدیریت شهری نیازمند مشارکت همگانی است

خبرگزاری فارس: مشاور شهردار تهران گفت: مدیریت شهری با گستردگی و تنوع خاص نیازمند مشارکت همگانی و برنامه‌ریزی دقیق است.

مدیریت شهری نیازمند مشارکت همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل مجتبی سلیمانی‌کهل جمعه شب در جلسه بررسی مشکلات شهرداری خلخال با حضور منتخب مردم این شهرستان در مجلس نهم اظهار داشت: در این عرصه آنچه که بسیار ضروری به نظر می‌رسد توجه به ظرفیت‌های موجود و بالقوه است که می‌توان آن را با تدبیری درست به بالفعل تبدیل کرده و یک حرکت موثر را در حل مشکلات و دغدغه‌های مردم انجام داد.

وی گفت: شهرستان خلخال از قدمت چند 100 ساله برخوردار است و شایسته است با توجه به این ظرفیت درست و دقیق برنامه‌ریزی و حرکت کرد تا از این قابلیت در زمینه پاسخگوئی به نیازها و مطالبات مردم بهره گرفت.

این مسئول با اشاره به استعداد شهرستان خلخال برندسازی و شناسایی منسجم شهرستان خلخال را خواستار شد و افزود: شهرستان خلخال آن چنان که باید به ایران شناسانده نشده است.

سلیمانی اولویت‌بندی مشکلات و برنامه‌ریزی در راستای حل این معضلات را خواستار شد و بیان داشت: شهرستان خلخال دارای غنی‌ترین زیرمجموعه‌های طبیعی ـ گردشگری و فرهنگی و تاریخی است که می‌توان از استعداد صدا و سیما در راستای تولید برنامه‌های مستند تولیدی به منظور معرفی بیش از پیش شهرستان کمک گرفت.

وی با یادآوری اینکه طراحی برند و نماد خلخال می‌تواند به شناسایی هر چه بیشتر این شهرستان و جذب گردشگران کمک نماید خاطرنشان کرد: ارتباط این شهرستان به استان گیلان، آذربایجان شرقی و زنجان و قرار گرفتن در این موقعیت جغرافیایی خاص می‌تواند این شهرستان را در کشور به منطقه‌ای نمونه تبدیل کند.

مشاور شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: خلخال با دارا بودن محصولات متنوع کشاورزی، لبنی و صنایع دستی باید بیش از گذشته مطرح شود و این تحقق نمی‌یابد مگر با معرفی برندی از خلخال و نمادی که گویای اصالت و موقعیت این شهرستان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست منتخب مردم خلخال در مجلس نهم شورای اسلامی نیز به وجود مشکلات فراوان شهرستان خلخال اشاره کرد و عمده مشکل شهرداری خلخال را نبود منابع درآمدی ثابت و عدم برنامه‌ریزی صحیح و ناکارآمد عنوان کرد. جلیل جعفری بنه شروع طرح تفصیلی و پیگیری منظم اجرای آن را خواستار شد و اظهار داشت: ورودی شهر خلخال  نسبت به اصالت شهر خلخال مناسب نبوده و ما خواستار جلوه‌بخشی مناسب به ورودی این شهر هستیم.

وی افزود: اگر شهرداری بخواهد شهر خلخال را با مدیریت خود ساماندهی کند باید محلات این شهر را تقسیم‌بندی کرده و بعد از ساماندهی هر منطقه به منطقه‌ای دیگر بپردازد.

منتخب مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود از مسئولان شهرستان خلخال خواست؛ تا با تعامل و همفکری در کنار هم تلاش کنند تا شهر خلخال به روند توسعه شهری نزدیک‌تر شود.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول