اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

مسئولان از حاشیه‌سازی پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: مسئولان باید از حاشیه‌سازی و حاشیه‌پردازی پرهیز کنند.

مسئولان از حاشیه‌سازی پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کنگان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری رمز سعادت انسان در دنیا و آخرت است و همه باید با تقویت معنویت و پرهیز از گناهان به سمت موفقیت حرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم اهتمام مسئولان در تحقق شعار سال افزود: مسئولان باید از حاشیه‌سازی و حاشیه‌پردازی پرهیز کنند و از کارهایی که باعث افزایش تنش می‌شود اجتناب داشته باشند.

امام جمعه کنگان خاطر نشان کرد: بعضی از اقدامات حساب نشده به بهانه شعار امسال باعث آسیب می‌شود.

محمودی با تاکید بر لزوم حمایت از ملوانان بندر کنگان تصریح کرد: شغل اکثر مردم منطقه در راستای واردات و تجارت و ته‌لنجی است و هیچ دستگاهی حق ندارد به بهانه شعار امسال بر آنها سخت بگیرد و به معیشت آنها آسیب برساند.

وی با تبریک 29 فروردین روز ارتش و با بیان اینکه نقش ارتش در جامعه نقشی بی‌بدیل است اذعان داشت: عدم حضور ارتش سبب می‌شود که بیگانگان چشم طمع به کشور پیدا کنند و در واقع ارتش و نیروهای مسلح به منزله دژ محکم و حصار فولادین هستند.

امام جمعه کنگان با اشاره به انتخاب مجدد اعضای حقیقی و حقوقی اعضای تشخیص مصلحت نظام توسط رهبر معظم انقلاب گفت: مجمع تشخیص حاصل تجربه عملی نظام دینی ماست و احکام مصوبات مجمع تشخیص در واقع احکام ثانویه است که به حکم ضرورت در بخشی از زمان به عنوان قانون مطرح است.

محمودی بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی در مسیر رشد و توسعه ایران اسلامی گام برداریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول