اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد

کاهش 31 درصدی کشته‏ شدگان سوانح رانندگی در سمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: شمار کشته ‏شدگان حوادث رانندگی، امسال در سطح استان نسبت به سال گذشته 31 درصد کاهش یافت.

کاهش 31 درصدی کشته‏ شدگان سوانح رانندگی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان سمنان، محمدرضا میرزایی در دیدار با نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان اظهار کرد: نیروی انتظامی علاوه بر توان کلانتری‏ها و پاسگاه‏ها، با دایر کردن 65 ایستگاه ثابت و سیار در معابر درون و برون‏شهری خدمات‏رسانی مطلوبی به مسافران ارائه کرد که قدردانی مردم و مسئولان را در پی داشت.

وی به استفاده از یک فروند بالگرد هوا ناجا در تعطیلات نوروز برای کنترل ترافیک محورهای مواصلاتی و فعالیت 60 هزار هم‌یار پلیس در استان سمنان اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: همراهی مردم، تلاش همه دستگاه‏های مرتبط به ویژه اقدامات و تدابیر پلیس، کاهش 31 درصدی شمار کشته‏ شدگان سوانح رانندگی را در سال جاری رقم زد.

میرزایی افزود: سال گذشته 35 نفر در جاده‏های استان سمنان در ایام نوروز جان باختند و این رقم در سال جاری به 24 نفر کاهش یافت که دو نفر از این افراد نیز در حوادث درون‌شهری فوت کردند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول