اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 17 کیلومتری عوارضی بستان‌آباد رخ داد

4 کشته و 9 مصدوم در سانحه رانندگی در بستان‌آباد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر وقوع سانحه رانندگی در محور بستان‌آباد چهار نفر کشته و 9 نفر مصدوم شدند.

4 کشته و 9 مصدوم در سانحه رانندگی در بستان‌آباد

حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تشریح این حادثه که منجر به مصدومیت دو تکنسین اورژانس نیز شد، اظهار کرد: عصر روز چهارشنبه در محدوده آزادراه پیامبر اعظم و در 17 کیلومتری عوارضی بستان‌آباد متاسفانه یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: این حادثه منجر به جان باختن یک نفر در دم همچنین مصدومیت چهار نفر دیگر می‌شود که با اعلام حادثه، گروه‌های امدادی در محل حاضر شده و به مداوای مصدومان می‌شتابند.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه حادثه برخورد دیگری پس از اعزام نیروهای اورژانسی صورت می‌گیرد، تاکید کرد: با حضور آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی منطقه در محل حادثه به دلیل تجمع مردم در منطقه تصادف، یک دستگاه خودرو سواری پیکان نیز که از سرعت بالایی برخوردار بود در این حین به دلیل عدم کنترل ابتدا به آمبولانس و سپس به تعدادی از مردم برخورد می‌کند.

حسینقلی‌زاده اظهار داشت: در جریان این حادثه نیز سه نفر جان باخته و پنج نفر از جمله دو تکنسین اورژانس مصدوم شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: مصدومان حوادث رخ داده برای ادامه درمان توسط آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی منطقه به بیمارستانی در بستان‌آباد انتقال پیدا کردند.

وی در ادامه با توصیه به رانندگان برای رعایت نکات ایمنی در رانندگی به خصوص در جاده‌های کشور، از مردم خواست با رخ دادن حادثه، منطقه را با ازدحام خود برای به وقوع پیوستن حوادث دیگر آماده نکنند.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول