اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال امید صبای قم:

امید صبا در فصل آینده لیگ برتر مدعی است

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: تیم ما با توجه به برخورداری از بازیکنانی که در رده سنی جوانان فعالیت می‌کنند، برای فصل آینده لیگ برتر امید یکی از تیم‌های مدعی خواهد بود.

امید صبا در فصل آینده لیگ برتر مدعی است

غلامرضا ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بسیاری از تیم‌های حاضر در رقابت‌های امسال لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور قطعا برای فصل آینده با توجه به محدودیت‌های سنی نمی‌توانند از بازیکنان فعلی خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: این محدودیت در تیم صبای قم کمتر خواهد بود و تقریبا ترکیب اصلی تیم امید صبای قم برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز می‌توانند بازی کنند و با تجربیات ارزنده‌ای که از لیگ امسال کسب کرده‌اند، در لیگ آینده خواهند درخشید.

مربی تیم فوتبال امید صبای قم بیان داشت: تیم ما اگر قرار بود در نیم فصل نخست مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور مانند نیم فصل دوم نتیجه بگیرد، شک نکنید الان یکی از مدعیان قهرمانی و تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر امید بودیم.

وی یادآور شد: تیم جوان و آینده‌دار امید صبای قم بعد از موفقیت‌هایی که در دو سه سال متوالی در مسابقات لیگ زیرگروه، بعد دسته دوم و سپس دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور به دست آورد، امسال نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه کرد.

ملکی ادامه داد: بازیکنان ما هر هفته که از مسابقات گذشت، بیشتر و بهتر با تیم هماهنگ شدند و بر تجربیات خود افزودند تا اینکه در نیم فصل دوم، این تیم توانست در جدال با تیم‌های مدعی حاضر در لیگ که هر کدام به مراتب بیشتر از صبای قم سابقه دارند، بهترین نتایج را کسب کرده و اکنون در مکان ششم جدول رده‌بندی 13 تیمی لیگ برتر امید قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: در مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور ترکیب تیم فوتبال امید صبای قم را بازیکنان جوان و خوش‌آتیه فوتبال قم تشکیل می‌دهند و این تیم در هفته بیست و سوم با تمام توان خود به مصاف حریف رفت و سه امتیاز را کسب کرد.

مربی تیم فوتبال امید صبای قم عنوان داشت: این تیم در نیم فصل دوم متحول شده است و نسبت به دور رفت، بسیار بهتر بازی می‌کند که با کسب امتیازات بیشتر در دیدارهای باقی مانده تا پایان لیگ، فرصت صعود به رده‌های بالای جدول رقابت‌ها را نیز به دست بیاورد.

وی یادآور شد: با کسب پیروزی در سه بازی باقی مانده از لیگ امسال صددرصد هنوز برای صعود به رده‌های چهارم و پنجم جدول لیگ برتر امید داریم و با انگیزه‌ای که نفرات تیم ما دارند یقینا از دیدار هفته بیست و چهارم با فولاد خوزستان در اهواز، تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام خواهیم داد.

دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و فولاد خوزستان از هفته یازدهم دور برگشت مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور طبق برنامه سازمان لیگ آزادگان روز شنبه 26 فروردین در مجموعه ورزشی تختی شهر اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول