اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با فارس:

مقابل استقلال خوب و قوی بازی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: همیشه مقابل استقلال خوب و قابل قبول بازی کرده‌ایم و قطعا می‌توانیم با تمرکز کافی و دقت در استفاده از فرصت‌ها پیروز دیدار حساس امروز با استقلال باشیم.

مقابل استقلال خوب و قوی بازی می‌کنیم

سیدمرتضی هاشمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ابراز داشت: تردیدی ندارم که مسابقه امروز بسیار حساس است، اما بازیکنان صبای قم تلاش می‌کنند این حساسیت را با بازی سنجیده و خوب و با انگیزه بالا به سود خود به پایان برسانند.

وی که یکی از بازیکنان صبای قم در این دیدار حساس خواهد بود اضافه کرد: این دیدار هم مثل سایر بازی‌های ما در لیگ یازدهم خواهد بود ولی با توجه به اینکه دو تیم در موقعیت جدولی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

هافبک تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه بازیکنان صبا برای ارائه بازی خوب و کسب سه امتیاز مسابقه با انگیزه هستند بیان کرد: صبای قم 46 امتیازی است و استقلال تهران نیز 55 امتیاز دارد، بنابراین به هیچ عنوان نباید استقلال را دست کم بگیریم و باید با تمام توان به میدان برویم.

وی ادامه داد: حضور در جمع چهارم تیم بالای جدول از آغاز لیگ یازدهم تاکنون دلیل محکمی است که صبا یکی از بهترین دوران حضور خود در لیگ برتر را سپری می‌کند به همین خاطر بازی امروز جمعه با تیم استقلال تهران را کاملا جدی گرفته و با تمام توان وارد زمین مسابقه می‌شویم و از همان ابتدا برای رسیدن به گل تلاش می‌کنیم.

هاشمی‌زاده تاکید کرد: صبا و استقلال شرایط حساسی در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته بیست و نهم دارند زیرا از یک سو تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی در جدال نزدیک با استقلال هستند و از سوی دیگر ما به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان هستیم.

وی با بیان اینکه همیشه جدال صبا با تیم استقلال و پرسپولیس از حواشی و حساسیت بالایی برخوردار بوده است تاکید کرد: مطمئنم که صبا برای کسب سه امتیاز این دیدار و صعود دوباره در جدول رده‌بندی تلاش می‌کند، ضمن اینکه تیم ما هم هنوز در امنیت کامل نیست و باید برای تثبیت موقعیت خود در جدول لیگ برتر تلاش کند.

هافبک تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: استقلال در بازی‌های اخیر خود نشان داده که تیم پرنوسانی است و ما با ارائه یک بازی خوب یقینا می‌توانیم این تیم را در ورزشگاه آزادی شکست داده و به راحتی از آنها سه امتیاز بگیریم.

صبای قم در هفته سیزدهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19 امروز جمعه بیست و پنجم فروردین ماه در دیداری خارج از خانه بازی‌ بسیار سنگینی را مقابل تیم‌ استقلال تهران پیش رو دارد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول