اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات هلال‌احمر خراسان‌جنوبی خبر داد

میانگین حضور امدادگران خراسان‌جنوبی به صحنه 8 دقیقه است

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی میانگین حضور امدادگران خراسان‌جنوبی بر سر صحنه را 8 دقیقه و 15 ثانیه عنوان کرد.

میانگین حضور امدادگران خراسان‌جنوبی به صحنه 8 دقیقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی کاووسی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: آموزش تنها زمانی امکان‌پذیر می‌شود که مردم به اهمیت کار پی ببرند.

وی افزود: سامانه 147 حوادث کشور را به صورت آنلاین در اختیار مسئولان قرار می‌دهد که این مهم سبب کاهش تلفات شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی تصریح کرد: میانگین حوادث گزارش شده در ایام نوروز 4 دقیقه و 45 ثانیه بوده که در این راستا 69 حادثه به پایگاه‌های هلال‌احمر استان گزارش شده است.

کاووسی ادامه داد: از حوادث گزارش شده در ایام نوروز 60 درصد حوادث جاده‌ای، 5 درصد طوفان، 5 درصد حوادث شهری، 5 درصد حوادث کوهستانی و مابقی حوادث دیگر و زلزله بوده است.

وی تعداد خانوار آسیب دیده که در ایام نوروز امدادرسانی شده‌اند را 69 خانوار عنوان کرد و گفت: حوادث جاده‌ای با 60 درصد بیشترین تعداد حادثه را به خود اختصاص داده‌اند.

*آموزش 10 هزار نفر در سال گذشته توسط هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از آموزش 10 هزار و 965 نفر در سال گذشته توسط جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد و تصریح کرد: تعداد افراد بهره‌مند از خدمات جاده‌ای 2 هزار و 462 نفر در سال گذشته بوده‌اند که نسبت به سال 89 از رشد 70 درصدی برخوردار بوده است.

کاووسی ادامه داد: همچنین تعداد افراد بهره‌مند از خدمات تابستانی در سال گذشته 380 نفر بوده که نسبت به سال 89 از رشد 53 درصدی برخوردار بوده است.

وی تعداد افراد بهره‌مند از خدمات زمستانی را نیز یک‌هزار و 684 نفر عنوان کرد و افزود: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 363 درصد افزایش داشته است.

*336 حادثه توسط هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سال 90 پوشش داده شده است

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی تعداد حوادث پوشش داده شده سال گذشته توسط امدادگران هلال احمر استان را 336 حادثه عنوان کرد.

کاووسی از درجه‌دار شدن امدادگران استان در سال گذشته خبر داد و یادآور شد: 12 نفر نجاتگر درجه 2 و 212 نفر نجات‌گر درجه سه را دریافت‌ کرده‌‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 18 نفر امدادگر درجه دو و 164 نفر امدادگر درجه سه را دریافت کرده‌اند که در مجموع 406 نفر امدادگر و نجاتگر در سطح استان دارای درجه شدند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول