اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان:

فرهنگیان و دانش‌آموزان برای مصرف بهینه آب فرهنگ‌سازی کنند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان برای مصرف بهینه آب فرهنگ‌سازی کنند.

فرهنگیان و دانش‌آموزان برای مصرف بهینه آب فرهنگ‌سازی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی بعد از ظهر امروز در همایش " صرفه‌جویی آب" در جمع دانش‌آموزان و والدین در دشتستان اظهار داشت: مصرف بهینه آب در تمام ایام سال امری لازم و ضروری است و همه مردم باید در این راستا اهتمام ورزند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان با بیان این مطلب که کمتر از سه درصد از روان‌آبهای موجود در کل جهان قابل شرب هستند افزود: کشور ایران اسلامی یکی از کشورهای کم‌آب در کل جهان است و میانگین بارندگی سالانه در این کشور در سال‌های گذشته کمتر از 250 میلیمتر بوده است.

اسدی خاطر نشان کرد: استان بوشهر از استان‌های کم‌آب کشور است و به همین دلیل نیز لزوم توجه بیشتر به امر صرفه‌جویی این موهبت الهی را می‌طلبد.

وی خواستار فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب توسط فرهنگیان شد و افزود: ضروری است که دانش‌آموزان، فرهنگیان، خانواده‌ها و اولیای خود را در زمینه مصرف بهینه آب آگاه کنند و خود نیز در این زمینه مشارکت جدی داشته باشند.

رئیس اداره آب منطقه‌ای دشتستان نیز گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان به عنوان همیاران آب بیشترین تاثیر و نقش را در بالا بردن فرهنگ صرفه‌جویی و استفاده بهینه از این مایه حیاتی دارند.

محمد هنری بیان کرد: امروزه با توجه به عدم رعایت الگوی مصرف و روش‌های غیر صحیح در مصرف این نعمت ارزشمند در بسیاری از نقاط مختلف استان با مشکل کمبود منابع آبی مواجه هستیم.

در پایان تعدادی از دانش‌آموزان دشتستان که در مسابقات نقاشی، مقاله‌نویسی و سایر برنامه‌های مربوط به موضوع صرفه‌جویی آب شرکت کرده بودند، تجلیل شدند. 

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول