اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

باید در محیط پیرامون سیمای سلامت استان را جست‎وجو کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: باور ما بر این است که باید در محیط پیرامون سیمای سلامت استان را جست‎وجو کرد.

باید در محیط پیرامون سیمای سلامت استان را جست‎وجو کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالله عباسی عصر امروز در حاشیه همایش تجلیل از تلاشگران عرصه سلامت که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: برای اینکه مشکلات استان را از نزدیک لمس کنیم رویکرد محرومیت‎زدایی را در سراسر استان در پیش گرفته‎ایم تا حق و حقوقی از کسی تضییع نشود.

وی تصریح کرد: برای تصمیم‎گیری باید محیط پیرامون را شناخت تا بر اساس آن، احتمال ضریب خطا کاهش پیدا کند لذا این دانشگاه برای محرومیت‎زدایی بازدید از دورترین و محروم‎ترین منطقه تحت پوشش که شهرستان مراوه‎تپه است را در دستور کار قرار داده و در سایر شهرستان‎ها نیز از سوی هیئت رئیسه دانشگاه یک جلسه برگزار شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطر نشان کرد: از هفته آینده بنا داریم در بخش آموزش، سیمای سلامت استان را شناسایی کنیم و قطعا جلسات هیئت رئیسه دانشکده‎ای، معاونت‎ها و بیمارستان هر کدام به صورت مجزا انجام خواهد شد.

عباسی به اقدامات انجام شده در دانشگاه اشاره کرد و ابراز داشت: در بخش اتوماسیون سعی کردیم تا از وجود افراد متخصص استفاده کنیم تا مشکلی در این راستا به وجود نیاید که خوشبختانه اتوماسیون جدید با نرم‎افزاری نوین در دانشگاه کاملا راه‎اندازی شده است.

وی با بیان اینکه بیمه تکمیلی پرسنل یکی دیگر از اقدامات مهمی بود که در دانشگاه مورد پیگیری قرار گرفت اضافه کرد: برخی دانشگاه را متهم می‎کنند بیمه تکمیلی انقباضی است که باید در پاسخ این‎گونه بگویم ما عقیده داریم قانون باید انجام شود و اگر در جایی قانون به طور شفاف بیان نکرده باشد عامه مردم را در نظر خواهیم گرفت و اگر قرار باشد امتیازی داده شود شامل همه افراد خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد: ما با ویژه‌خواری مخالفیم و قطعا جلوی هر تخلفی ایستادگی می‎کنیم و در این زمینه با هیچ کسی تعارف نداریم.

عباسی با تاکید بر اینکه در مورد بیت‎المال باید قانونی برخورد شود اذعان کرد: همه امکانات، تجهیزات و اعتبارات پاسخگویی را به دنبال دارد، ما حاضر نیستیم ریالی به سمت سیستم بیاید و یا بالعکس حاضر نیستیم ریالی بدون دلیل به طرف کسی برود.

وی در خصوص تغییرات رویکردی در سیستم مدیریت دانشگاه بیان داشت: تفویض اختیار همراه با پاسخگویی است و معتقدم که قدرت نیاز به پاسخگویی دارد که اگر غیر از این باشد دیکتاتوری است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول