اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد سنندج معرفی شد

خبرگزاری فارس: حمیدرضا گوهری یکی از هنرمندان کردستان به عنوان نخستین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج معرفی شد.

رئیس اداره ارشاد سنندج معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج معاون اداری مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان قبل از ظهر امروز در مراسم معارفه نخستین رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج اظهار کرد: بسترسازی فرهنگی و تلاش در راستای تعالی فرهنگی جامعه از جمله اولویت‌هایی است که با همدلی مردم و مسئولان فراهم می‌شود.

ایرج شاهرخی گفت: ترویج مبانی فرهنگی و نشر باورهای دینی و هویت‌بخش از جمله وظایفی است که کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار داده‌اند.

وی افزود: فرهنگ‌سازی در عرصه‌های مختلف، حمایت از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و تقویت مبانی فرهنگی در سطح استان در قالب برنامه‌های منسجم این اداره‌کل همواره مورد نظر بوده و امید است با تأمین نیروی انسانی کارآمد در همه شهرستان‌ها شاهد تحقق هر چه بهتر اهداف و برنامه‌های در نظر گرفته باشیم.

شاهرخی خاطر نشان کرد: کمبود نیروی انسانی یکی از مشکلات و موانع پیش روی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در راستای انجام رسالت‌هایش در سطح استان بوده که خوشبختانه با حمایت‌های مسئولان استان امید است این مهم در آینده نزدیک برطرف شود.

معاون اداری مالی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: با معرفی نخستین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج امید است فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مرکز استان و پرجمعیت‌ترین شهرستان استان با انسجام و هماهنگی بیشتری پیش رود.

شاهرخی افزود: حمید رضا گوهری از هنرمندان شاخص استان بوده که دارای 19 سال سابقه هنری است و طی هماهنگی‌های به عمل آمده با آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با مأموریتی یک ساله به عنوان نخستین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج معرفی شده است.

در ادامه این مراسم نیز کامل گلباغی مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان از فعالیت 55  کانون فرهنگی هنری در شهرستان سنندج خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با معرفی نخستین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج شاهد گسترش حمایت‌های مادی و معنوی از کانون‌های مساجد در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول