اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مسافران نوروزی صورت گرفت

استقبال از برنامه‌های نوروزی اداره ارشاد فارس

خبرگزاری فارس: معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از مورد توجه قرار گرفتن برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ایام نوروز خبر داد.

استقبال از برنامه‌های نوروزی اداره ارشاد فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، محمد هادی فخرایی به مهمترین اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: نمایشگاه‌های برپا شده در این ایام و در سراسر استان فارس مورد استقبال میهمانان قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین از طریق انجمن موسیقی فارس برنامه‌های متنوع موسیقی با موضوع پاپ، سنتی و عشایر در استان پیش‌بینی شده است که از عصر پنجشنبه سوم  فروردین ماه جاری  آغاز می‌شود.

فخرایی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام گرفته، تهیه و توزیع اقلام فرهنگی بوده که بین مسافران و گردشگران نوروزی حاضر در استان فارس توزیع شده است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در ادامه سخنان خود، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی، نمایشگاهی توسط مؤسسه‌های فرهنگی هنری  وابسته به این اداره در شهر شیراز  برپا شده و دستاوردهای هنری این استان را به مسافران معرفی  می‌کند.

این مسئول ادامه داد: برگزاری نمایشگاهی مشابه در تمام شهرستان‌ها از دیگر اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است.

فخرایی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی امسال جنگ‌ها و تئاترهای خیابانی همراه با برنامه‌های متعدد «جی‌جی‌بی‌جی» در نقاط مختلف شهر شیراز در حال برگزاری است، از برگزاری کنسرت موسیقی عشایری برای میهمانان در مجموعه فرهنگی هنری حافظ شیراز خبر داد. 

فخرایی در پایان گفت: به منظور ارائه برنامه‌های مطلوب برای مسافران نوروزی نیازمند کمک و مشارکت اکثر دستگاه‌های اجرایی این استان هستیم که در این راستا از استانداری فارس و شهرداری شیراز که کمک‌های شایانی به این اداره کل داشته‌اند باید تشکر کرد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول