اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک ملی در فارس:

منابع بانک ملی در فارس هزینه می‌‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک ملی ایران در فارس گفت: 80 درصد از منابع این بانک در این استان هزینه می‌شود و تمام صنایع و تولیدی‌های فارس می‌توانند از بانک ملی ایران در فارس تسهیلات دریافت کنند.

منابع بانک ملی در فارس هزینه می‌‌شود

 اسحاق قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: امسال 10 هزار میلیارد ریال اعتبار توسط بانک ملی ایران در فارس به تولید و اشتغال اختصاص یافته است و هرچه این میزان منابع در بانک رشد کند 80 درصد آن به عنوان تسهیلات به حمایت از تولید ملی اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه بانک ملی ایران در سال جدید تمام امکانات خود را در راه تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای حمایت از تولید ملی بسیج کرده است اضافه کرد: این بانک آماده است برای دست یافتن کشور به تولید ملی و حمایت از آن و رسیدن جامعه به حد مطلوب مدیران بخش تولید را یاری کند.

مدیر امور شعب بانک ملی ایران در فارس از آمادگی شعب منتخب این بانک برای واگذاری سکه‌های پیش فروش شده بانک مرکزی به خریداران خبر و ادامه داد: از 29 فروردین ماه جاری چهار شعبه بانک ملی آماده واگذاری سکه‌های پیش فروش شده بانک مرکزی هستند.

وی در ادامه به فروش ارز در بانک ملی ایران اشاره و بیان کرد: در حال حاضر میزان ارز پرداختی به مسافران عتبات عالیات 400 دلار است که سالانه به آنان پرداخت می‌شود.

قاسمی تصریح کرد: پرداخت ارز همراه مسافران خارج از کشور هم‌اکنون به سه قسمت تقسیم شده است که بر اساس فاصله کشورهای مقصد، به میزان 400 ،1000 و یک‌هزار و 500 دلار ارز با نرخ دولتی به آن‌ها پرداخت می‌شود.

وی از افزایش میزان سپرده‌گذاری در این بانک همزمان با افزایش نرخ سپرده‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته تمام اعتبار اختصاص یافته در راستای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان هزینه شد و متقاضیانی که شرایط دریافت تسهیلات را داشتند وام دریافت کردند.

مدیر امور شعب بانک ملی ایران در فارس همچنین گفت: 27.5 درصد از دریافت‌کنندگان در فارس، یارانه خود را از این بانک دریافت می‌کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال گذشته وصول مطالبات رشد قابل توجهی یافت اما بخش خصوصی بدهکاری سنگینی به بانک ملی در فارس دارد.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول