اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور خبر داد

اختصاص اعتبار مورد نیاز برای احداث پل خلیج فارس‌

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: اعتبار مورد نیاز برای احداث پل خلیج فارس در هفته نخست فروردین‌ماه سال 91 اختصاص یافته و این پل تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

اختصاص اعتبار مورد نیاز برای احداث پل خلیج فارس‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه مردم قشم با هوشمندی، تدبر و شجاعت سپری دفاعی از عزت و اقتدار در مرزهای جنوبی ایجاد کرده‌اند، اظهار داشت: برخی‌ها فکر می‌کنند با ثروت و قدرت به آرامش و امنیت می‌رسند اما هنگامی که به هدایت‌های الهی توجهی نمی‌شود هر چه افراد قدرتمندتر و ثروتمندتر می‌شوند اندوه و نگرانی‌هایشان بیش‌تر می‌شود.

وی با اشاره به تحولات منطقه و انتقاد از حضور کشورهای خارجی در کشورهای همسایه ادامه داد: سربازان آمریکایی و کشورهای مستکبر حاضر در منطقه آدم‌های بدبختی هستند که برای پول اسلحه به دست می‌گیرند و آدم می‌کشند.

به گفته رئیس جمهور یکی از نگرانی‌های مستکبران ملت‌های شجاع و آزاد است که زیر بار زور و تهدید نمی‌روند و باید گفت که ملت ایران از این جنس است.

احمدی‌نژاد افزود: استکبار تنها و تنها از ایمان، شجاعت و ایستادگی مردم ایران نگران است، نه از چیز دیگر و تهدیدها و فشارها به همین خاطر است.

به گفته وی، دشمن با وجود سال‌ها دشمنی با ملت ایران این ملت را نشناخته و کماکان با زبان زور و تهدید با مردم ایران صحبت می‌کند.

احمدی‌نژاد افزود: ملت ایران پرچمدار تاریخ و تمدن است به عنوان مثال در قشم میراث‌های گران‌بهایی در حوزه فرهنگی نهفته است که حتی برای بررسی و بازدید از این ظرفیت‌ها روزها وقت لازم است.

وی گفت: به دشمن می‌گوییم که اگر با ملت ایران دوستی کند سود می‌برد و اگر دشمنی کند پشیمان می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران شایسته زندگی در بالاترین سطح هستند و باید جای جای ایران را ساخت بیان کرد: قشم کلکسیونی از زیبایی‌ها و ظرفیت‌های طبیعی است.

وی از قشم با عنوان سپر دفاعی ایران نام برد و افزود: در سه دور گذشته سفر 126 مصوبه برای توسعه این شهرستان توسط هیئت دولت مصوب شده که تاکنون 76 مورد از این مصوبات عملیاتی، 16 مورد در دست اجرا و در مورد 34 مصوبه نیز کماکان کاری انجام نشده است.

احمدی‌نژاد در جمع مردم قشم نیز همانند سایر شهرستان‌های هرمزگان گفت: دولت تا پایان دوره دهم تمام مصوبات و قول‌های خود را در این جزیره عملیاتی می‌کند.

رئیس قوه مجریه هم‌چنین از اختصاص بودجه مورد نیاز برای احداث پل خلیج فارس طی هفته نخست فروردین سال 91 خبر و وعده داد که این پل تا پایان دوره خدمتی دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

احمدی‌نژاد گفت: باید طوری برنامه‌ریزی شود که برای تمام جوانان جویای کار شغل ایجاد و ریشه بیکاری در شهرستان قشم نیز کنده شود.

وی هم‌چنین گفت: تمهیداتی در راستای تسهیل در صدور روند مجوزهای صیادی در قشم اخذ می‌شود.‌

انتهای پیام/‌ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول