اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهاوند صورت گرفت

وقف 6000 مترمربع زمین برای کمک به ایتام و معلولان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند از وقف 6 هزار مترمربع باغ میوه با نیت کمک به ایتام و معلولان شهرستان نهاوند خبر داد.

وقف 6000 مترمربع زمین برای کمک به ایتام و معلولان

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از وقف 6 هزار مترمربع باغ میوه با نیت کمک به ایتام و معلولان شهرستان نهاوند خبر داد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این باغ میوه 600 میلیون ریال است، افزود: آقای "علی‌ر حم ساکی" در اواخر سال گذشته این باغ میوه 6 هزار متر مربعی را وقف کمک به ایتام و معلولان نهاوند کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان اینکه در سال 90، پنج موقوفه جدید در شهرستان نهاوند وقف شده است، ابراز داشت: امیدوار هستیم در سال جاری وقف‌های بیشتری در شهرستان انجام گیرد.

وی بر لزوم توجه به فرهنگ‌سازی در باب وقف اشاره و تصریح کرد: وقف امری مورد تأکید در دین مبین اسلام است که موجب شکوفایی اقتصادی نیز می‌شود.

عزیزی با تأکید بر لزوم توجه به ایجاد وقف‌هایی با نیت‌های جدید در جامعه عنوان کرد: مردم خداجوی شهرستان نهاوند با توجه به نیازهای جامعه امروز باید موقوفاتی را ایجاد کنند که برطرف‌کننده نیاز روز جوانان و جامعه نیز باشد.

وی در پایان سخنان خود، بر لزوم وقف در باب ایجاد مراکز قرآنی، کمک به نشر و تبلیغ علوم و معارف قرآنی، کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت، کمک هزینه تهیه جهیزیه و ازدواج جوانان و ایجاد مراکزی در راستای درمان بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج در شهرستان نهاوند تأکید کرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول