اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل خبر داد

بازدید 7 هزار گردشگر از سد کارون 4

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: در ایام تعطیلات نوروز 91 افزون بر 7 هزار گردشگر از دریاچه سد کارون 4 در این شهرستان بازدید کردند.

بازدید 7 هزار گردشگر از سد کارون 4

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز تسهیلات لازم را به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه دادند.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان دارای مراکز گردشگری و تفریحی بسیاری بوده که می‌تواند به‌عنوان یکی از قطب‌های گردشگری در کشور محسوب شود، تصریح کرد: تخصیص اعتبارات به این مراکز می‌تواند سبب توسعه این مراکز شده و در امر جذب گردشگر نیز تأثیرگذار باشد.

خسروی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال 7 هزار گردشگر از دریاچه سد کارون 4 در این شهرستان بازدید کردند، گفت: سرزمین اردل بسیار بدیع و زیباست و دارای قابلیت‌های بی‌شماری است که ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این بخش و تبلیغات مناسب می‌تواند زمینه شکوفایی بیش از پیش این شهرستان را فراهم کند.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به مناطق گردشگری این شهرستان، گفت: چشمه سرداب رستم‌آباد، چشمه مولای آلیکوه دیناران، وجود بارگاه‌ متبرک امامزادگان، مناطق بکر و دیدنی حاشیه رودخانه کارون از جمله این مناطق گردشگری محسوب می‎شود.

وی از کاهش ورود گردشگر به این شهرستان خبر داد و گفت: بازسازی محور شهرکرد ـ اردل ـ ایذه از مهمترین علل کاهش ورود مسافر به این شهرستان است.

خسروی تأکید کرد: باید این شهرستان بیش از پیش به مسافران معرفی شود و هموطنان با استفاده از امکانات متعدد آن از فضا و قابلیت‌های گردشگری موجود در این شهرستان نهایت استفاده را ببرند.

وی با بیان اینکه باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که مسافران نوروزی به راحتی با توانمندی‌ها و ظرفیت شهرستان آشنا شوند، تصریح کرد: مسئولان باید تلاش کنند امکانات متناسب با نیاز مسافران را فراهم کرده تا در این مورد کمترین مشکلی در بخش پذیرایی از مسافران نداشته باشیم.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول