اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

خودروهای مسافربری گمرک بیله‌سوار ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: خودروهای مسافرکش ورودی گمرک بیله‌سوار ساماندهی می‌شوند.

خودروهای مسافربری گمرک بیله‌سوار ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد عصر امروز در جلسه ساماندهی مسافربرهای شخصی در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به گله‌مندی برخی از مسافران و اهالی در جابه‌جایی مسافران ورودی گمرک به وسیله خودروهای با پلاک شخصی، تلاش می‌کنیم تا این خودروها را به پلاک عمومی تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه تبدیل وضعیت 200 خودروی پلاک شخصی به پلاک عمومی در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه به نظر می‌رسد اقدام اساسی می‌تواند رضایت‌مندی مسافران و اهالی را به دنبال داشته باشد.

زیبانژاد هرگونه افزایش نرخ مسافربرهای عمومی را غیرقانونی توصیف کرد و افزود: برای تأمین امنیت مسافران و ضابطه‌مند کردن تردد مسافربرهای شخصی تصمیم گرفتیم تا شرکت مسافربری در گمرک بیله‌سوار راه‌اندازی کنیم.

این مسئول تردد روزانه دو هزار مسافر را از گمرک بیله‌سوار یادآور شد و خاطر نشان کرد: آمار مسافران خارجی از گمرک بیله‌سوار در ایام نوروز امسال 23 درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: با توجه به این افزایش‌ها سعی داریم برخی نارسایی‌ها و کاستی‌ها را از بین برده و بر تردد سهل و بدون کمترین مانع کمک کنیم.

به گزارش فارس، فرماندار بیله‌سوار استقبال خوب از سوی اهالی بیله‌سوار و خوش رفتاری بازاریان با مسافران و گردشگران آن سوی مرزها را خاطر نشان کرد و بیان داشت: در تلاش هستیم تا کمپینگ مجهزی را نیز در نزدیکی گمرک بیله‌سوار احداث کنیم تا در صورت نیاز بتوان از این ظرفیت بهره برد.

زیبانژاد وجود بازار مرزی بیله‌سوار را یک ظرفیت بی‌نظیر در افزایش ترددها و رونق تجارت در این منطقه توصیف کرد و گفت:‌ شهرستان بیله‌سوار به یک حرکت مثبت و سازنده نیاز دارد تا در این زمینه بتواند به اهداف مورد نظر دست یابد.

وی در ادامه سخنان خود اجرای مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و اعمال نظارت‌های بیشتر را ضروری خواند و گفت: در اجرای مرحله دوم دولت خدمتگزار بسته‌های حمایتی مورد نظر از بخش حمل و نقل و صنایع را در نظر گرفته تا مشکلات و معضلات به حداقل برسد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول