اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور چهارم سفرهای استانی

رئیس جمهور 22 فروردین به هرمزگان سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت سه‌شنبه 22 فروردین در ادامه دور چهارم سفرهای استانی میزبان مردم دریادل هرمزگان خواهند بود.

رئیس جمهور 22 فروردین به هرمزگان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در ادامه دور چهارم سفرهای استانی خود روز سه‌شنبه مهمان مردم غیور و ولایت‌مدار هرمزگان خواهند بود و از نزدیک با مردم شریف این استان دیدار می‌کنند.

بررسی پروژه‌های سه دور سفرهای گذشته، دیدار عمومی با مردم، سفر به شهرستان‌های مختلف استان، دیدار با نخبگان، علماء و روحانیون و دیدار با خانواده معظم شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان است.

در این دور از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت، مصوبات سفرهای پیشین مورد بررسی قرار می‌گیرد و مصوباتی که تاکنون اجرا نشده و یا گرهی در اجرا و یا پیشرفت کاری دارند مشکلات آنها برطرف و وارد عملیات اجرائی خواهند شد.

یادآور می‌شود بدون شک با اتخاذ تصمیمات و برنامه‌های راهبردی هیئت دولت در این سفر، به فرایند توسعه همه‌جانبه استان در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف کمک خواهد شد.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول