اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی:

اصحاب هنر اصالت‌ فرهنگی را حفظ و تقویت کنند

خبرگزاری فارس: مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: اصحاب فرهنگ و هنر در فعالیت‌های فرهنگی هنری خود تنها به کسب درآمد توجه نکنند و آثاری را به مردم عرضه کنند که بتواند اصالت‌های فرهنگی ما را حفظ و تقویت کند.

اصحاب هنر اصالت‌ فرهنگی را حفظ و تقویت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام محمد ایزدخواه صبح امروز در جمع اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان گناباد که در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هزینه‌های زیادی برای حفظ اسلام و انقلاب صرف شده است به طوری که 70 هزار شهید را برای پیروزی انقلاب اسلامی، 230 هزار شهید و 320 هزار جانباز را برای دفاع مقدس تقدیم این انقلاب کرده‌ایم.

وی ادامه داد: اکنون 150 هزار همسر و 50 هزار فرزند شهید داریم که این هزینه‌های بسیار سنگینی بود که برای بقای اسلام پرداخت شد.

ایزدخواه با بیان اینکه جنگ نرم کودتایی است که همه داشته‌های ارزشمند ما را می‌گیرد، افزود: رواج بعضی مداحی‌ها و تولید بعضی فیلم‌ ها در کشور از مظاهر جنگ نرم دشمن است.

مبلّغ سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: جوانان هنرمند و اصحاب فرهنگ و هنر در فعالیت‌های فرهنگی هنری خود تنها به کسب درآمد توجه نکنند و آثاری را به مردم عرضه کنند که بتواند اصالت‌های فرهنگی ما را حفظ و تقویت کند.

ایزدخواه اظهار کرد: قدرت دانش و سرمایه 2 اصل مهم برای زندگی بشر است که منظور از قدرت دانش، آگاهی و انگیزه است که اگر فردی از این اصول بی‌بهره باشد ناتوان است.

مبلّغ سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: سرمایه انسان نیز سلامت جسمی، روانی و ادب اوست که در جنگ نرم دشمن تلاش می‌کند تا این قدرت و سرمایه انسانی را از ما بگیرد، ما را از دانش و انگیزه تهی کند و سلامت روان، دقت و تمرکز و ادب ما را از ما سلب کند.

ایزدخواه گفت: جنگ نرم ادب بندگی، ادب همسرداری، ادب فرزندی و ادب شاگردی را از ما می‌گیرد و ما را به انسان‌هایی بی‌هویت تبدیل می‌کند.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که هلاک امت خود را در ترک علم می‌دانند، افزود: دشمن این را می‌داند و می‌کوشد انگیزه کسب علم را از جوان مسلمان بگیرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول