اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب:

رویکرد دانشگاه پیام نور فرهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب گفت: در حال حاضر رویکرد دانشگاه پیام نور در کنار مسائل آموزشی رویکردی فرهنگی است

رویکرد دانشگاه پیام نور فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، مجید واحدی امشب در نشست کار گروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان بناب، با بیان اینکه در حال حاضر رویکرد دانشگاه پیام نور در کنار مسائل آموزشی رویکردی فرهنگی است و بیشتر در این مسیر گام بر می‌دارد، اظهار کرد: این رویکرد نیز مورد توجه دانشجویان قرار گرفته است.

وی همچنین از آمادگی این دانشگاه برای انجام طرح‌های پژوهشی در خصوص موضوعات کاهش آسیب‌های اخلاقی و امنیت اجتماعی خبر داد و افزود: دانشگاه پیام نور آماده است تا موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی را در قالب طرح‌های پژوهشی مورد نظرسنجی قرار داده و آن را در اختیار این کمیته قرار دهد که قطعاً نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

*ترویج برخی مسائل غیراخلاقی در رسانه ملی در قالب سریال‌های تلویزیونی

رئیس شورای اسلامی شهرستان بناب با انتقاد از رسانه ملی به خاطر ترویج برخی مسائل غیراخلاقی در قالب سریال‌های تلویزیونی گفت: در حالی که صدا و سیما در قالب پخش برخی سریال‌های تلویزیونی برای ترویج آسیب‌های اجتماعی قدم برمی‌دارد از این رو هرگونه فعالیت و تصمیم‌گیری در چنین جلساتی بی‌نتیجه خواهد ماند.

مصطفی برزگران در این نشست با بیان اینکه با این روند هیچ یک از مشکلات اجتماعی حل نخواهد شد؛ خواستار برگزاری همایش‌های تخصصی با حضور شخصیت‌های برجسته و فرهیخته برای حل این مشکل شد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول