اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایق‌رانی خراسان‌رضوی خبر داد

تلاش بانوان قایق‌ران خراسانی برای حضور پرقدرت در لیگ کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایق‌رانی خراسان‌رضوی گفت: بانوان قایق‌ران استان با انجام برنامه تمرینی منظم در استخر کوثر و برکه پارک ملت مشهد در پی آمادگی هر چه بیشتر برای حضور قوی در لیگ برتر کشور هستند.

تلاش بانوان قایق‌ران خراسانی برای حضور پرقدرت در لیگ کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، حسن دهباشی‌زاده گفت: در 3 سال فعالیت این هیئت، بانوان موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور در 2 سال و نایب قهرمانی کشور در یک سال شدند.

رئیس هیئت قایق‌رانی خراسان‌رضوی افزود: با توجه به اعلام تقویم ورزشی فدراسیون قایق‌رانی کشور در روزهای آینده، تمرینات ورزشکاران ادامه دارد.

دهباشی‌زاده در ارتباط با وضعیت آقایان در این رشته ورزشی، عنوان کرد: آقایان برای حضور در لیگ دسته یک کشور تمرینات بدنسازی را در محل پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی و تمرینات آبی را در محل سد چالیدره طرقبه و سد طرق انجام می‌دهند.

رئیس هیئت قایق‌رانی خراسان‌رضوی با اشاره به کسب مقام نایب قهرمانی از سوی بانوان خراسانی در رشته کاناپلو در مسابقات قهرمانی کشور در سال 90، ادامه داد: امیدواریم امسال ورزشکاران استان بتوانند در مسابقات کشوری همچون سال‌های گذشته، در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان صاحب سکوهای برتر شوند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول