اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی گیلان خبر داد

حضور مردان قایقران گیلان در آب‌های آرام

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی گیلان گفت: پنج قایقران مرد گیلان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به سومین مرحله اردوی تیم ملی‌آب‌های آرام راه ‌یافتند.

حضور مردان قایقران گیلان در آب‌های آرام

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت کریم شعبانی صبح امروز در جمع اعضای هیئت قایقرانی استان از آغاز سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی آب‌های آرام آقایان از امروز در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی خبر داد.

وی افزود: پاروزنان تیم ملی آب‌های آرام کشورمان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان و در رشته‌های کایاک و کائو از امروز 23 بهمن تمرینات خود را زیر نظر مربیان آغاز می‌کنند و تا 13 اسفند امسال در این اردو حضور دارند.

این مسئول ادامه داد: در تیم ملی مردان رشته کایاک در رده سنی بزرگسالان رحمت قادری و رضوان بهجتی‌مقدم از گیلان به همراه چهار ورزشکار دیگر از استان‌های تهران، مازندران و کرمانشاه حضور دارند و زیر نظر انوش عباسی تمرین می‌کنند.

به گفته وی، در رده سنی جوانان یاسین نوری و شهریار معصومی از گیلان به همراه پنج ملی‌پوش دیگر از استان‌های تهران، مازندران، کرمانشاه و همدان زیر نظر حسین ملکی مربی و علی جمشیدی کمک مربی به تمرین می‌پردازند.

شعبانی، ادامه داد: در رشته کانوکانادایی رده سنی بزرگسالان محسن سعادتخواه از گیلان به همراه هشت ورزشکار دیگر از استان‌های تهران، کرمانشاه، مازندران و گلستان در اردو هستند.

وی ابراز داشت: صادق درویش از گیلان در رده سنی جوانان به همراه دو قایقران تهرانی و مازندرانی در این اردو حضور دارد و زیر نظر الیاس اقلیمی و علیرضا جاوید مربیان تیم تمرین می‌کنند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول