اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرند با انتقاد از بی‌توجهی‌ها:

خانه معلم مرند وضعیت نابسامانی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مرند با انتقاد از بی‌توجهی‌های برخی مسئولان امر، خانه معلم مرند را دارای وضعیتی نابسامان ارزیابی کرد.

خانه معلم مرند وضعیت نابسامانی دارد

بهنام رضوانی امروز در گفت‌وگو با فارس در مرند، ضمن انتقاد از وضعیت نابسامان بهداشتی و نحوه ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان برای استفاده از امکانات موجود در خانه معلم اظهار داشت: وضعیتی که هم‌اکنون در این مکان موجود است به دور از شان و ارزش معلمان و اهالی شهرستان است.

وی تصریح کرد: ضعف مدیریتی که در این مرکز حاکم است باعث نارضایتی مسافران و گردشگران شده است که باید هر چه زودتر فکری اساسی برای حل این مشکل کرد.  

رضوانی در ادامه افزود: این مرکز خدماتی و رفاهی که متعلق به خود معلمان است به احترام قداست مقام معلم باید مدیریتش در دست یک فرد معلم و با تجربه باشد تا این مشکلات به وجود نیاید.

فرماندار مرند اظهار داشت: به طور مکرر برای بازدید به خانه معلم مراجعه شده ولی از وضعیت بهداشتی و نحوه ارائه سرویس و خدماتی آن رضایتی مشاهده نکردم و این نکته را به مسئولان آموزش و پرورش منتقل کرده‌ام ولی متاسفانه تاکنون هیچ‌گونه اقدامی انجام نگرفته است.

وی گفت: متاسفانه در ایام تعطیلات، میهمانان نوروزی نارضایتی خود را از این مرکز اعلام کردند که بی‌شک چاره‌ای ندارم جز اینکه به زودی برای پلمپ این مکان اقداماتی انجام دهم.

وی همچنین گفت: شهرستان مرند یک شهر توریستی است و برای مسئولان و اهالی شهرستان به خصوص معلمان عزیز بی‌انصافی است که به علت عدم مدیریت صحیح و واگذاری آن به بخش خصوصی، مدیریت حاضر در این مورد اطلاعاتی از نحوه اسکان، بهداشت و خدمات به شهروندان و قشرهای فرهنگی نداشته و موجب نارضایتی شود.

رضوانی تاکید کرد: نمی‌شود برای استفاده از این مرکز فقط به صرف افزایش صندلی‌ها به فکر پول درآوردن بود هر چند مخالف درآمدزایی نیستیم ولی مدیریت باید صحیح و در شان معلمان و اهالی منطقه باشد.

وی افزود: تا زمانی‌که مسئولان مربوطه یک مدیر با تجربه و کارآمدی را در اداره این مرکز تعیین نکنند همچنان تعطیل خواهد ماند. 

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول