اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش باشت خبر داد

اسکان تابستانه آموزش و پرورش باشت با 5 مدرسه

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان باشت گفت: امسال و در فصل تابستان 5 مدرسه این شهر در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

اسکان تابستانه آموزش و پرورش باشت با 5 مدرسه

امیدوار رضاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: وظیفه کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی فراهم کردن جا و مکان برای اسکان مسافران و گردشگران در ایام  نوروز است.

وی با بیان این‌که با هدف فراهم ساختن شرایط لازم برای استقبال از مسافران، 7 کمیته در شهرستان باشت تشکیل شد، گفت: یکی از کمیته‌های استقبال، کمیته اسکان است که مسئولیت آن بر عهده اداره آموزش و پرورش بود.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی باشت افزود: برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی 11 مدرسه با 80 کلاس و چند سالن ورزشی و مهمان‌سرا در این شهرستان در نظر گرفته شد.

رضاپور با بیان این‌که شهرستان باشت به دلیل برخورداری از طبیعت بکر و زیبا و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی خوزستان به فارس در ایام نوروز پذیرای خیل عظیم مسافران و گردشگران است، ابراز داشت: در نوروز امسال بیش از چهار هزار و 500 نفر در شهرستان باشت اسکان داده شدند.

*رشد 30 درصدی اسکان مسافران نوروزی

رئیس اداره آموزش و پرورش باشت به افزایش اسکان مسافران در سال جاری اشاره کرد و افزود: اسکان مسافران نوروزی امسال نسبت به نوروز سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: با هدف آسایش مسافران و گردشگران 100 تخته پتو، 10 تخته فرش، 3 عدد اجاق خوراک‌پزی و 6 عدد یخچال نیز برای استفاده مسافران در اختیار آنها قرار گرفت.

رضاپور به بیان رضایت‌مندی مسافران از نحوه خدمات‌رسانی اشاره کرد و افزود: طبق نظرسنجی‌ انجام گرفته مسافران از نحوه خدمات‌رسانی و اسکان در باشت رضایت داشتند.

ریس ستاد اسکان شهرستان باشت خاطرنشان کرد: به دلیل فراهم بودن زیرساخت‌ها و امکانات لازم در مناطق گردشگری، بیشتر گردشگران و مسافران به جای اسکان در مدارس با بر پا کردن چادر در مناطق گردشگری اقامت پیدا کردند.

* اختصاص 5 مدرسه برای اسکان در تابستان

رضاپور با بیان اینکه شهرستان باشت به دلیل قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شهرهای مختلف همیشه در فصول مختلف سال میزبان مسافران است، ابراز داشت: کمیته اسکان شهرستان باشت در طول سال آماده خدمت‌رسانی است.

وی افزود: برای اسکان مسافران در فصل تابستان 5 مدرسه در نقاط مختلف شهرستان در نظر گرفته شده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش باشت بیان کرد: 12 نفر در ستاد اسکان باشت به مسافران و گردشگران خدمات رسانی کردند.

رضاپور خاطرنشان کرد: در نشستی با حضور مسئولین باشت، اعضای ستاد اسکان این شهرستان تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول