اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اوایل اردیبهشت ماه

خانه اسکواش مازندران در ساری افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش مازندران گفت: با حمایت استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، نخستین خانه اسکواش مازندران اوایل اردیبهشت در ساری افتتاح می‌شود.

خانه اسکواش مازندران در ساری افتتاح می‌شود

سید اسماعیل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: با حمایت طاهایی استاندار مازندران و پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان، مبلغی برای تجهیز نخستین خانه اسکواش مازندران به هیئت استان کمک شد و این کمک شامل تجهیز خوابگاه و اتاق جلسات اداری خانه اسکواش است.

احمدی بیان داشت: تقریبا با اتمام رفع نقص خانه اسکواش مازندارن این سالن تخصصی اوایل اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح و مورد بهره‌برداری است.

وی تنها مشکل مانده خانه اسکواش را سیستم تهویه هوا و سیستم خنک‌کننده سالن اسکواش عنوان کرد و گفت: این موضوع از تعهدات شرکت توسعه تجهز اماکن ورزشی کشور بوده که این شرکت متعهد شده تا اوایل تابستان این سیستم نصب شود.

این مسئول ورزشی خاطرنشان کرد: مقدمات کار اداری جذب مربی خارجی انجام شد و تفاهم‌نامه با فدراسیون، اداره ورزش و جوانان و هیئت استان و همچنین با مربی خارجی بسته شد که از اول اردیبهشت ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس هیئت اسکواش مازندران در ادامه اظهار داشت: هفته پنجم تا هشتم لیگ دسته اول اسکواش آقایان کشور در هفته دوم اردیبهشت ماه 91 در اهواز برگزار می‌شود و همچنین نمایندگان استان در هفته اول تا چهارم لیگ که در تهران برگزار شد موفق به کسب دو پیروزی و دو شکست شدند.

احمدی افزود: با حضور مربی خارجی و خانه تخصصی اسکواش پیشرفت اسکواش مازندران رو به رشد است.

این مسئول بیان داشت: انتظار از مسئولان استانی و مدیرکل ورزش و جوانان استان این است که در غرب استان و همچنین در لموک قائمشهر خانه تخصصی اسکواش احداث شود.

وی در پایان اظهار داشت: در لموک قائمشهر دو کورت اسکواش امسال بر اساس مساعدت‌ها و قول مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول