اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

نقش‌جهان در کشاکش مهر ماندگار شدن یا انتقال مدیریت

خبرگزاری فارس: در شرایطی که به نظر می‌رسد قرار گرفتن ورزشگاه نقش‌جهان در لیست پروژه‌های مهر ماندگار می‌تواند گره کور این ورزشگاه را پس از سال‌ها باز کند، مطرح شدن دوباره بحث انتقال مدیریت، ابهاماتی را به وجود آورده است.

نقش‌جهان در کشاکش مهر ماندگار شدن یا انتقال مدیریت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با تصمیم رئیس جمهور ورزشگاه نقش‌جهان در لیست پروژه‌های ماندگار قرار گرفت.

براساس تصمیم دولت، 22 پروژه‌ بزرگ که توسط رئیس جمهور در قالب طرح مهر ماندگار شناسایی شده‌اند، باید تا پایان دولت دهم به اتمام برسند.

دولت پذیرفته برای افتتاح این پروژه تا پایان سال هر گونه هزینه مورد نیاز را تأمین کند، این تصمیم نیز توسط محرابیان وزیر صنایع قبلی به شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی ابلاغ شده و به نظر می‌رسد برای تکمیل این ورزشگاه مشکل اعتباری وجود نداشته باشد.

از طرفی با توجه به اصرار استاندار اصفهان برای انتقال مدیریت ورزشگاه، در شرایطی که پیش‌بینی ‌می‌شد بعد از مخالفت صریح وزیر ورزش با انتقال مدیریت، پرنده انتقال بسته شود اما با نامه‌نگاری اخیر وزیر ورزش و جوانان با معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور مبنی بر انتقال مدیریت، وضعیت قرار گرفتن پروژه نقش‌جهان در پروژه‌های مهر ماندگار در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

در نامه وزیر ورزش به معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور آمده است: با عنایت به درخواست‌های مکرر علیرضا ذاکراصفهانی استاندار محترم اصفهان مبنی بر تغییر دستگاه اجرایی در پروژه استادیوم «نقش‌جهان» اصفهان (نامه‌های پیوست) و به منظور تسریع در عملیات اجرایی و بهره‌مندی پروژه از منابع و امکانات استانی که از نظر این وزارت نیز مورد موافقت واقع شده است، خواهشمند است دستور فرمایید تا در لایحه بودجه سال 91 اقدام لازم در مورد انتقال دستگاه اجرایی از شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی کشور به استانداری اصفهان صورت پذیرفته و نیز اعتبار سنواتی سال‌های آتی پروژه نیز به استانداری اصفهان منتقل شود.

هنوز پاسخی مبنی بر موافقت معاونت رئیس جمهور با این درخواست منتشر نشده است اما باید منتظر بمانیم که سرنوشت این ورزشگاه با چه تصمیمی گره می‌خورد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول