اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار اصفهان در امور ورزش:

وزیر ورزش سند انتقال نقش جهان را تایید کند

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار اصفهان در امور ورزش گفت: به محض اینکه وزیر ورزش و جوانان تفاهمنامه انتقال ورزشگاه نقش جهان را امضا کند، مدیریت ورزشگاه به استان منتقل میشود.

وزیر ورزش سند انتقال نقش جهان را تایید کند
احمدرضا مهنام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تمام مراحل انتقال مدیریت ورزشگاه نقش جهان انجام شده و تنها امضای قرارداد توسط محمد عباسی باقی مانده که تاکنون با توجه به مشغولیت زیاد وی امکانپذیر نشده است، اما به طور قطع این اتفاق رخ می‌دهد.
وی با بیان اینکه مقدمات در زمان مدیریت رئیس سازمان تربیت بدنی انجام شده است، افزود: 95درصد از مراحل انتقال نهایی شده، اما قطعی شدن آن به تایید وزیر ورزش منوط شده است.
مشاور استاندار اصفهان در امور ورزش ادامه داد: بعد از اینکه مدیریت ورزشگاه به استان منتقل شد، بخش اجرایی و فنی با محوریت تربیت بدنی استان اصفهان انجام میشود.
وی ادامه داد: تکمیل ورزشگاه نقش جهان با همکاری تمام ارگان‌های استان انجام می‌شود.
مهنام تصریح کرد: شهرداری اصفهان برای بر عهده گرفتن تکمیل پروژه اظهار آمادگی کرده است تا این پروژه را برای مردم اصفهان به سرانجام برساند.
وی افزود: اگر بحث انتقالی پروژه به انجام برسد، بحث اجرایی زمان بر نیست و به سرعت انجام میشود.
مشاور استاندار اصفهان در امور ورزش گفت: به محض اینکه وزیر ورزش و جوانان تفاهم‌نامه انتقال ورزشگاه نقش جهان را امضا کند، مدیریت ورزشگاه به استان منتقل میشود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول