اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان:

اعتبار 6.5 میلیارد تومانی نقش جهان اختصاص نیافت

خبرگزاری فارس: نماینده اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان گفت: 6.5 میلیارد تومان در سال 90 برای ورزشگاه نقش جهان اعتبار در نظر گرفته شده اما تاکنون تخصیص نیافته است.

اعتبار 6.5 میلیارد تومانی نقش جهان اختصاص نیافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شهرام حفیظی ظهر امروز در جریان بازدید استاندار اصفهان از ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: تکمیل این پروژه حداقل به ده میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.
وی با اشاره به اینکه در سال 89، افزون بر هشت میلیارد تومان اعتبارات به این پروژه اختصاص داده شده بود، تصریح کرد: تنها 5 میلیارد تومان از این اعتبار محقق شد.
نماینده اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان بیان داشت: اسکوربرد و صندلی‌های این ورزشگاه از اعتبارات باقی مانده سال گذشته خریداری شده است.
وی در ارتباط با میزان اعتبار برای این ورزشگاه در سال جاری بیان داشت: اعتبارات ورزشگاه نقش جهان در سال جاری بالغ بر 6.5 میلیارد تومان است که تاکنون تخصیص نیافته است.
حفیظی با اعلام اینکه سالن 6هزار نفری مجموعه نقش جهان آماده شده است، ادامه داد: ورزشکاران این استان می‌توانند در آینده از سالن تازه تاسیس شش هزار نفری اصفهان استفاده کنند.
وی اضافه کرد: مدیریت استان اصفهان درصدد واگذاری این ورزشگاه به استان اصفهان است و برای محقق شدن این امر منتظر دستور وزیر ورزش و جوانان هستیم.
به گزارش فارس، ورزشگاه بزرگ نقش جهان به وسعت یک هزار و یک صد هکتار در شمال شهر اصفهان در سال 1370 برای نخستین بار پس از تصویب طرح جامع منطقه اصفهان در این ساختار قرار گرفت و سپس با مطرح شدن موضوع طرح احداث ورزشگاه بزرگ اصفهان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی موجودیت قانونی یافت، استادیوم فوتبال در حال ساخت نقش جهان به صورت بیضی شکل در دو طبقه طراحی شده است.
 انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول