اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش ‌و پرورش فریدونکنار:

سرود محلی «خوشبختی» مازندرانی‌ها ملی شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار اعلام کرد: سرود محلی خوشبختی در مازندران نخستین مقام نخست فریدونکنار‌ی‌ها است که به مرحله کشوری راه یافته است.

سرود محلی «خوشبختی» مازندرانی‌ها ملی شد

سید علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار از برتری دانش‌آموزان این شهرستان در رقابت‌های سرود استان مازندران خبر داد.

محمدی بیان داشت: فریدونکنار مقام نخست گروه سرود بسیج تحت عنوان نغمه عشق را در جشنواره بسیج دانش‌آموزی استان مازندران به دست آورده است.

وی افزود: این مسابقات با حضور نمایندگان برتر شهرستان‌های آمل، میاندرود، گلوگاه، کلاردشت و فریدونکنار به عنوان منتخبان برگزیده استان برگزار شد.

مدیر آموزش ‌و پرورش فریدونکنار ادامه داد: مدرسه شهید خسروی این شهرستان که به عنوان نماینده فریدونکنار در این دوره از مسابقات حضور داشت با کسب مقام نخست در این مسابقات به مرحله کشوری نیز راه یافته است.

این مسئول تصریح کرد: این دوره از مسابقات در باشگاه فرهنگیان شهرستان ساری برگزار شد و فریدونکنار با اجرای سرود محلی «خوشبختی» با آثار برگزیده دیگر به رقابت پرداخت.

به گفته محمدی، این جشنواره از هفته بسیج آغاز شده که از این بین چهار اثر برگزیده شهرستان، یک اثر مورد توجه داوران قرار گرفت و پس از فراخوان توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلا برای رقابت با شش اثر از شهرهای استان عازم این مسابقات شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از اجرای برنامه و داوری آثار برگزیده گروه سرود بسیج دانش‌آموزی نغمه عشق مدرسه شهید خسروی فریدونکنار حائز رتبه نخست استان شده است.

مدیر آموزش ‌و پرورش فریدونکنار در پایان اذعان داشت: این نخستین مقام نخست فریدونکنار در بخش سرود در ادوار گذشته است که به مرحله کشوری نیز راه یافته است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول