اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهار:

162 جلد سند روستایی در بهار صادر و واگذار شد

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهار گفت: صدور 162 جلد سند روستایی و واگذاری به متقاضیان از افتخارات بنیاد مسکن شهرستان بهار است.

162 جلد سند روستایی در بهار صادر و واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حسین سماواتی صبح امروز سه‌شنبه در نشست فرماندار با پرسنل بنیاد مسکن شهرستان بهار که مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: بازنگری طرح هادی روستاهای حسین‌آباد لتگاه و لتگاه با 50 درصد پیشرفت فیزیکی و ادامه اجرای طرح هادی 12 روستا با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 525 میلیون ریال در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: صدور 162 جلد سند روستایی و واگذاری به متقاضیان از دیگر افتخارات بنیاد مسکن شهرستان بهار است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهار به حوزه مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: تعداد یک هزار و 223 نفر از متقاضیان تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن به بانک‌های عامل معرفی شدند و با توجه به اینکه سهمیه شهرستان بهار از تسهیلات احداث مسکن روستایی 650 فقره بوده، تعداد 807 فقره ساختمان با استفاده از تسهیلات مقاوم‌سازی شده‌اند.

وی تصریح کرد: تسهیلات مسکن روستایی که 10 میلیون تومان با سود چهار درصد است امسال به 12 میلیون تومان خواهد رسید.

سماواتی همچنین به مسکن مهر اشاره کرد و گفت: در شهرهای صالح‌آباد و لاله‌جین 586 نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که تاکنون 446 نفر موفق به عقد قرارداد و شروع عملیات اجرایی شده‌اند.

فرماندار بهار نیز گفت: مردم روستایی از زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند و باید خدمات بیشتری به روستاها صورت گیرد چرا که با توسعه روستاها به توسعه کشور دست خواهیم یافت.

نصرت‌الله گل‌کارزاده اضافه کرد: خدمات بنیاد مسکن در سطح روستاها چشمگیر بوده و این نهاد توانسته در راستای رفاه و آسایش مردم روستایی گام بردارد و از مهاجرت روستائیان به شهرها جلوگیری شده و نقش موثری در برنامه‌ریزی‌ها داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعتبارات بر اساس نیازسنجی‌ها صورت گیرد و به روستاهایی که محروم هستند خدمات بیشتری ارائه شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول