اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری جلسات ثبت خاطرات زنان ایثارگر در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی یکی از برنامه‌های گرامیداشت ایام فاطمیه را ثبت خاطرات زنان ایثارگر عنوان کرد.

برگزاری جلسات ثبت خاطرات زنان ایثارگر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مریم دهقانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اینکه فرا رسیدن ایام وفات یافتن حضرت فاطمه (س) را تسلیت گفت، اظهار داشت: یکی از بانوان قهرمان و نام‌آور استان ما در ایام جنگ تحمیلی بانو فلاحی مادر شهید فلاحی است که در هفته جاری در فضایی معنوی نسبت به برگزاری آیین ثبت و ضبط خاطرات وی مبادرت خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر ایشان حدود 50 نفر از بانوان استان که در ستاد پشتیبانی حضرت زهرا (س) در زمان جنگ تحمیلی فعالیت داشتند به این مراسم دعوت شده‌اند تا نسبت به روایت دیده‌ها، شنیده‌ها و رویدادهای آن روزها مبادرت کنند.

این مسئول محل برگزاری این ضیافت را حسینیه شهید فلاحی ارومیه عنوان کرد و گفت: بانوان یکی از روزهای هفته جاری در محل حسینیه شهید فلاحی برای بازگویی رویدادها و حوادث ایام جنگ گرد هم خواهند آمد تا با تشریح فعالیت‌های خود در آن ایام سرنوشت‌ساز بر حضور داشتن و موثر بودن بانوان در روند دفاع مقدس بیش از بیش صحه بگذراند.

دهقانی به مستندسازی این مراسم نیز اشاره کرد و گفت: از یک تیم تصویربرداری برای ثبت و ضبط آیین مذکور دعوت به عمل آمده است تا به این وسیله اثری ماندگار و جذاب برای نسل جدید در راستای انتقال مفاهیم دفاع مقدس تولید شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه دیگر امور بانوان استانداری در این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: در این ایام مجموعه امور بانوان در راستای چاپ و تکثیر گزیده‌هایی از خطبه‌های حضرت فاطمه (س) تلاش خواهند کرد تا این محصول دینی و فرهنگی بین عاشقان اهل بیت جهت مطالعه کردن توزیع شود.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی از فعالیت مسئولان کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان نیز به دلیل فعالیت در این زمینه قدردانی کرد و گفت: در این ایام با هدف گرامیداشت مقام شامخ حضرت صدیقه کبری، کانون فرهنگی اجتماعی بانوان استان برنامه‌های متنوع و جذابی برای اجرا تدوین کرده‌اند.

انتهای پیام/غ20 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول