اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دانش‌آموزان و مسئولان

همایش بزرگ قرآنی در برازجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ قرآنی در برازجان برگزار شد.

همایش بزرگ قرآنی در برازجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان، عصر امروز در همایش بزرگ انس با قرآن در برازجان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل قرآنی و اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش است و از همه پتانسیل موجود برای این مهم استفاده می‌کنیم.

عباسعلی اسدی افزود: باید جوانان و نوجوانان را به سمت فعالیت‌های مذهبی و دینی جذب کنیم و بدون تردید برگزاری همایش‌های قرآنی نقشی مهم در این زمینه دارد.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان می‌خواهند با جنگ نرم در مسیر منحرف کردن جوانان اقدام کنند و باید با ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی دشمنان را ناکام کنیم.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی دشتستان نیز با قدردانی از حضور قاریان و ممتازین طرح قرآنی و بیان خاطراتی از روش‌های یادگیری قرآن کریم در قدیم گفت: آن چیزی که در پرونده اعمال ما باقی می‌ماند ایمان و عمل به دستورات قرآن کریم است.

محمدرضا جابری افزود: اگر انسان خودش را پیدا کرد آن وقت یک انسان ارزشی به شمار می‌رود و کتاب خدا بهترین آدرس برای یافتن خود و معرفت به خدا است.

 وی اذعان داشت: در این ایام جوانی قدر خود را بدانید و به کلام خدا تمسک جوئید و اگر به قرآن رو بیاورید، پیروز دنیا و آخرت خواهید بود.

کارشناس نماز و قرآن اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز از همه برترین‌ها و فعالین تقدیر کرد و اظهار داشت: قرآن باید به شکل صحیح قرائت شود و معلمان قرآن وظیفه حساسی بر عهده دارند.

باقر محتشم افزود: استقبال جوانان و نوجوانان از فعالیت‌های قرآنی نویدبخش آینده‌ای درخشان برای این عزیزان است که امیدواریم تداوم یابد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و جوایزی از برگزیدگان و ممتازین قرآن دشتستانی تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای خبر/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول