اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

ایجاد بازارچه‌های محلی برای ساماندهی بازار بزرگ برازجان

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان از ایجاد بازارچه‌های محلی برای ساماندهی بازار بزرگ برازجان خبر داد.

ایجاد بازارچه‌های محلی برای ساماندهی بازار بزرگ برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی سه‌شنبه‌شب در نشست با مدیران شهرداری برازجان اظهار داشت: رفع مشکلات شهری برازجان یکی از اولویت‌ها و رویکردهای مهم شهرداری برازجان است که در ماه‌های گذشته با تمام توان در راستای حل این مشکل تلاش کرده‌ایم.

وی در بیان مشکلات اصلی شهر برازجان افزود: بازار بزرگ شهر برازجان و خیابان‌های پرترافیک منتهی به این بازار از مسائل مهم و مشکلات اساسی شهر برازجان است که شهرداری برازجان مطالعات و بررسی‌های خاص در راستای رفع این مشکلات را در دستور کار خود قرار داده و تا کنون نیز اقدامات مهمی در راستای رفع این مشکل صورت گرفته است.

حسین‌آبادی خاطرنشان کرد: بازار روز شهر برازجان در سال‌های اخیر به مرکز بزرگ خرید تبدیل شده که روزانه شاهد آن هستیم که از سراسر شهرستان برای خرید‌عای روزانه خود به این بازار می‌آیند و زیرساخت‌های بازار و مجاور آن را باید متناسب با ترافیک و جمعیت روزانه گسترش دهیم.

این مسئول ابراز داشت: هسته مرکزی شهر برازجان که شامل بازار روز برازجان و خیابان‌های منتهی به آن است به دلیل بافت قدیمی و فرسوده و ترافیک بالا از مشکلات اساسی شهرداری برازجان است و باید طرح برنامه‌ریزی‌های راهبردی به منظور رفع این مشکلات از اهمیت بالایی برخوردار است.

شهردار برازجان به اقدامات انجام شده برای رفع این مشکل اشاره کرد و گفت: بازگشایی خیابان‌ها و گذرهای فرعی و کم عرض و بازگشایی خیابان‌های اطراف آن از بسیاری ورودهای غیر ضروری به خیابان‌های پرترافیک جلوگیری می‌شود و شهرداری برازجان اقدامات لازم در این راستا را انجام داده و طبق برنامه‌ریزی با تداوم این برنامه‌ها به توسعه شهری برازجان کمک خواهیم کرد.

حسین‌آبادی افزود: بازگشایی خیابان 16 متری شورا و اتصال آن به گذرشهید چمران، به کاهش ترافیک این خیابان کمک شایانی می‌کند و گذر دلگشا نیز بار سنگین خیابان امام را کاهش می‌دهد.

وی در ارتباط با رفع مشکلات مربوط به سامان‌دهی بازار روز برازجان تصریح کرد: برای حل این مشکل در چند مرحله کوتاه مدت و بلند مدت اقداماتی در دست اجراست که با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته به نتیجه مطلوب در زمینه سامان‌دهی بازار برازجان می‌رسیم.

این مسئول ایجاد بازارچه‌های محلی به منظور انتقال دست‌فروشان را اقدامی مهم در راستای سامان‌دهی بازار روز برازجان دانست و اذعان داشت: با ایجاد چند بازارچه محلی و انتقال دست فروش‌ها تا حد از شلوغی و ازدحام بازار کاسته می‌شود.

شهردار برازجان در همین راستا عنوان کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب شهروندان برازجانی از راه‌اندازی چندماهه بازارچه محلی حسینیه اعظم، به زودی شاهد ایجاد بازارچه دیگری با وسعت بیشتر در جنوب بازار برازجان خواهیم بود.

حسین‌آبادی بازسازی بازار میوه و تره‌بار برازجان از 20 فروردین را از مسائل مهم در راستای سامان‌دهی بازار برازجان دانست و بیان داشت: اجرای کف‌سازی و کانال آب وسط آن از اقداماتی است که شاهد آن خواهیم بود و سعی شده توسط قویترین پیمانکاران شهر انجام شود تا در کار بازار وقفه ایجاد نشود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول