اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

همه جای ایران عطر و بوی شهدا را می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: نباید فراموش کنیم که امنیت، پیشرفت و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل خون شهدا است، همه جای این سرزمین پهناور، عطر و بوی شهدا را می‌دهد.

همه جای ایران عطر و بوی شهدا را می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در جلسه امور ایثارگران این شهرستان اظهار داشت:‌ حقیقتاً شهدا در دوران دفاع مقدس با لبیک به فرمان رهبر و مقتدای خویش، خالصانه و بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را داوطلبانه در طبق اخلاص گذاشتند و بهترین سرمایه ‌خود را در دفاع از کیان اسلامی تقدیم کردند.

وی حضور در جمع خانواده شهدا‌، ایثارگران ‌و جانبازان را فرصتی مناسب برای گرفتن روحیه کار و تلاش مضاعف برای خدمتگزاری بیشتر و بی‌منت برای مردم دانست و افزود: نباید فراموش کنیم که امنیت، پیشرفت و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل خون شهدا است، همه جای این سرزمین پهناور، عطر و بوی شهدا را می‌دهد.

متقی بر نامگذاری خیابان‌ها‌، کوچه‌ها و اماکن به یاد شهدا‌، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و بیان داشت: با توجه به توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان، نباید لحظه‌ای درنگ و کوتاهی داشته باشیم.

محمد‌رضا توکلی مشاور فرماندار کوهبنان در امور ایثارگران نیز با استناد به آیات و روایات گفت: در قرآن کریم اجر و پاداش شهید و شهادت بالاترین اجرها محسوب شده و روایات متعددی در این زمینه ‌از ائمه ‌اطهار (ع) وجود دارد.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا و جانبازان، یادگارانی از رزمندگان دفاع مقدس هستند و خدمت به بازماندگان شهدا و ایثارگران بالاترین افتخار است.

محمد حقگری ‌رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کوهبنان نیز اظهار داشت: تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و حضور فعال خانواده های شاهد و ایثارگر در این نوع مراسم نشان می‌دهد که هنوز نام و یاد شهدا در دل مردم زنده است.

به گزارش فارس در این جلسه بر بازسازی گلزار شهدای دهستان جور و روستاهای فیدکوئیه و گراکوئیه‌، تهیه 10 درصد باقیمانده تمثال شهدا بر روی کاشی‌، بررسی مشکلات مربوط به خانواده شهدا و جانبازان و دعوت از مسئولان مربوطه برای رفع مشکل در سرکشی از خانواده این بزرگواران‌، ملاقات با سه خانواده شهید طی هر هفته‌، ‌برگزاری مراسم یادواره شهدا و‌ تجلیل از خانواده شهدا‌، رزمندگان‌، جانبازان‌ و ایثارگران در هفته دفاع مقدس‌، سو‌م خرداد و جشن‌های نیمه شعبان و ... تأکید شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول