اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌‌آباد خبر داد

برگزاری نخستین اجلاسیه سرداران شهید و شهدای شهرستان خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: نخستین اجلاسیه 11 سردار شهید و شهدای سرافراز شهرستان خلیل‌آباد برگزار می‌شود‌.

برگزاری نخستین اجلاسیه سرداران شهید و شهدای شهرستان خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی این اجلاسیه اظهار داشت: ما هر چه داریم از خون شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی است.

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید برگزاری اجلاسیه 280 شهید گلگون‌کفن شهرستان که باید به نحوه شایسته و مطلوب برنامه‌ریزی شود، افزود: برگزاری اجلاسیه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید همه دستگاه‌ها تلاش کنند.

گل‌‌قند دشتی دبیر ستاد برگزاری مراسم اجلاسیه یادواره 11 سردار و شهدای سرافراز شهرستان خلیل‌آباد در ادامه این جلسه، گفت: به زودی سایت برگزاری اجلاسیه شهدای سرافراز این شهرستان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 17 مورد یادواره شهدای شهرستان را برگزار کردیم، افزود: در ابتدا با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و نقطه نظرات مسئولان شهرستان مقرر شده بود که در خردادماه سال جاری این کنگره بزرگ در شهرستان برگزار شود، بنابراین با توجه به تغییر برنامه، اعضای جلسه ستاد مراسم زمان آن را در هفته دفاع مقدس به تصویب رساندند که در این راستا این اجلاسیه در این ایام در شهرستان برگزار می‌شود.

جواد زارع‌پور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلیل‌آباد هم در این جلسه برنامه‌های فرهنگی را مطرح کرد و افزود: 110 شهید سرافراز شهرستان دارای وصیت‌نامه هستند که وصایای این عزیزان به صورت کتابچه و بروشور تهیه و در مناسبت‌های مختلف توزیع می‌شود.

در این جلسه کمیته‌های جمع‌آوری آثار و آمار شهدا با مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته فرهنگی و روابط عمومی با مسئولیت آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و عقیدتی سپاه و سایر دستگاه‌های مرتبط و کمیته برگزاری اجلاسیه با مسئولیت فرمانداری، بنیاد شهید و ناحیه سپاه این شهرستان تشکیل شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول