اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت و گو با فارس اعلام شد

بهره‌برداری از زیباترین پروژه مسکن مهر مازندران در تنکابن

خبرگزاری فارس: مدیر پروژه 117 واحدی مسکن مهر خرم‌آباد تنکابن گفت: زیباترین پروژه مسکن مهر مازندران به زودی در منطقه خرم‌آباد این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از زیباترین پروژه مسکن مهر مازندران در تنکابن

عبدالله قاسمی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه کل فضای این پروژه 10 هزار و 500 متر مربع است، افزود: این پروژه یکی از تنها پروژه‌هایی است که قبل از بهره‌برداری تمام واحدهای آن مجهز به امکانات آب، برق، گاز و تلفن هستند.

مدیرعامل شرکت مازند دال که مسئولیت ساخت این پروژه را در اختیار دارد، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آن در خرداد ماه سال گذشته تصریح کرد: مسکن مهر 117 واحدی خرم‌آباد تنکابن در بلوک‌های شش واحدی و سه طبقه ‌روی پارکینگ طراحی شده که تمام واحدها دارای پارکینگ مجزا و انباری هستند.

قاسمی با اعلام اینکه این پروژه در منطقه زیبا و سرسبز دو هزار تنکابن واقع شده است، یادآور شد: همه واحدها دارای دو اتاق خواب بوده و مساحت مفید آنها حدود 80 متر مربع است که به روش ساخت صنعتی با اسکلت فلزی و اتصالات پیچ و مهره بنا شده و سهم آورده متقاضیان حدود 150 میلیون ریال است.

مدیر پروژه 117 واحدی مسکن مهر خرم‌آباد تنکابن در مورد زیبایی و تنوع این پروژه اذعان داشت: این پروژه از پارک تفریحی و فضای سبز جالب توجهی برخوردار است که بر زیبایی آن بیش از پیش می‌افزاید.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول