اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه اردیبهشت ماه سال ‌جاری

شهرکرد میزبان مسابقه جایزه بزرگ پرتاب‎ها می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقه جایزه بزرگ پرتاب‌ها نیمه اردیبهشت‌ماه سال ‌جاری در شهرکرد برگزار می‎شود.

شهرکرد میزبان مسابقه جایزه بزرگ پرتاب‎ها می‎شود

عباس صمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر 191 ورزشکار دو و میدانی‌کار شامل 148 نفر در بخش آقایان و 43 نفر در بخش بانوان در این استان در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به سفر روز گذشته رئیس فدراسیون دو و میدانی کشور به این استان، گفت: آشنایی با نقاط ضعف و قوت هیئت دو و میدانی این استان، بازدید از اردوی برادران مرادی، برگزاری مسابقه رکوردگیری پرتاب دیسک در شلمزار، سنجش شرایط و امکانات استان برای برگزاری میزبانی اردوی تیم ملی دو و میدانی از مهم‌ترین اهداف سفر رئیس فدراسیون دو و میدانی به این استان بود.

صمیمی با اشاره به مسابقه پرتاب دیسک در شهر شلمزار، گفت: این مسابقه بسیار خوب برگزار شد اما هنوز به سطح ایده‌آل دست نیافته‌ایم، این در حالی است که با توجه به نزدیکی المپیک لندن باید تمرینات خود را بیش از پیش فشرده کار کنیم تا بتوانیم خود را برای حضور در این مسابقات آماده کنیم.

رئیس هیئت دو و میدانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ پرتاب دیسک در این استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته این مسابقات در تاریخ 15 اردیبهشت‌ماه امسال در شهرکرد برگزار می‌شود که این امر می‌تواند یک فرصت مناسب برای ورزشکاران این استان باشد.

وی با اشاره به زیرمجموعه‌های ورزش دو و میدانی در بخش میدانی گفت: پرش طول، پرش ارتفاع، پرش سه‌گام، پرش با نیزه، پرتاب‌ها، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرتاب چکش از مهم‌ترین گام‌های ورزش میدانی است.

صمیمی ورزش‌های 10‌گانه را از دیگر زیرمجموعه‌های دو و میدانی عنوان کرد و گفت: مجموع امتیاز ده رشته از دوها و دو رشته از میدانی‌ها جایگاه ورزشکار را در این ورزش مشخص می‌کند.

وی، نبود پیست تمرین دو و میدانی را در برخی از شهرهای استان از مهم‌ترین مشکلات فراروی این ورزش دانست و گفت: در حال حاضر شهرهای بروجن، فرخشهر، هفشجان و شهرکرد دارای پیست دو و میدانی است و شهر سامان نیز مقدمات زیرسازی‌های کار انجام اما هنوز امکانات و استانداردهای لازم در این راستا اعمال نشده است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول