اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان خبر داد

ورود سامانه بارشی از اواخر روز سه‌شنبه به زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: سامانه بارشی جدیدی از اواخر روز سه‌شنبه از غرب وارد استان شده و وضعیت جوی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ورود سامانه بارشی از اواخر روز سه‌شنبه به زنجان

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان را برای 24 ساعت آینده قسمتی ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: با افزایش ابر در 24 ساعت آینده احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق در استان وجود دارد.

وی با اشاره به ورود یک سامانه بارشی از اواخر روز سه‌شنبه به استان زنجان افزود: این سامانه وضعیت جوی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد که شاهد بارش‌های پراکنده در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در زنجان خواهیم بود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: هر چند بارش‌های پیش‌بینی شده برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خیلی زیاد نخواهد بود، ولی میزان بارندگی بیشتر از بارش‌های پراکنده چند روز اخیر خواهد بود.

وی بارش‌های فصلی برای سه ماه آینده را در سطح استان زنجان نرمال و حتی اندکی کمتر از نرمال پیش‌بینی کرد.

یاغموری اضافه کرد: در شش ماهی که از آغاز فصل بارش‌ها گذشته است در سطح استان زنجان در حدود 218 میلی‌متر باران باریده است.

وی میانگین بارش‌های سال‌های گذشته در شش ماه آغاز فصل بارش‌ها را 216 میلی‌متر عنوان کرد و گفت: بارش‌ها در شش ماه گذشته خیلی با میانگین بارش‌های سال‌های گذشته فاصله نداشته است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای مراکز شهرستان‌ها را در سطح استان در شش ماه گذشته نرمال پیش‌بینی کرد و اضافه کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها در سه ماه آینده دما اندکی بیشتر از نرمال خواهد بود.

وی دمای صبح امروز شهر زنجان را 9 درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: این دما نسبت به دیروز در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

یاغموری حداقل دمای شهر زنجان را در 24 ساعت گذشته هفت درجه اعلام کرد و افزود: حداکثر دما در این مدت 20 درجه بوده است.

وی حداقل و حداکثر دما را در دو شهرستان خرم‌دره و ابهر پنج و 20 درجه بالای صفر عنوان کرد و افزود: دمای شهر قیدار در روز گذشته بین پنج و 17 درجه بالای صفر در نوسان بوده است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان حداقل دمای شهرستان ماهنشان را در روز گذشته 11 درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: حداکثر دمای این شهر در این مدت 22 درجه بالای صفر بوده است.

وی دمای شهر آب‌بر را در 24 ساعت گذشته بین پنج و 27 درجه بالای صفر در نوسان عنوان کرد.

یاغموری رطوبت فعلی شهر زنجان را 80 درصد اعلام کرد.

انتهای پیام/و۱۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول