اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل هواشناسی خوزستان خبر داد

کاهش محسوس دما و بارش باران در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان بارش باران در خوزستان و کاهش محسوس دمای هوا از ساعات آینده را اصلی‌ترین تغییرات آب و هوایی اعلام کرد.

کاهش محسوس دما و بارش باران در خوزستان

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با تقویت زبانه کم فشار در سطح زمین و افزایش تاثیر خط ناپایدار در لایه میانی جو انتظار ابرناکی و رگبارهای پراکنده طی 24 ساعات آینده در استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه با حاکمیت زبانه‌های سیستم پرفشار شمالی دمای هوا مختصری کاهش یافته و خنک‌تر خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر در بعد از ظهر و شب همراه با بارش‌های پراکنده و رعد و برق بعضا وزش باد قابل‌ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

دهملایی افزود: وضعیت هوا، قسمتی تا نیمه ابری همراه با رگبار و احتمال رعد و برق جهت باد، جنوب غربی تا جنوب شرقی سرعت باد، 10 تا 25 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 45 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه و رامهرمز با 33 و دهدز با 8.4 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان  درباره شرایط دمایی شهرستان اهواز تاکید کرد: حداکثر دمای اهواز به 34 و حداقل به 21 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول