اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان خبر داد

آغاز بارش‌ها از اواخر روز دوشنبه در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش‌های رگباری از اواخر روز دوشنبه در استان آغاز می‌شود.

آغاز بارش‌ها از اواخر روز دوشنبه در زنجان

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را تا 24 ساعت آینده قسمتی ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: آسمان استان به تدریج با افزایش ابر شاهد بارش‌های رگباری خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز بارش‌های رگباری از اواخر وقت امروز در استان زنجان افزود: بارش‌های رگباری آغاز شده از اواخر روز دوشنبه به صورت متناوب در روز سه‌شنبه ادامه می‌یابد.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان از ادامه بارش‌ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد و تصریح کرد: عمده بارش‌های پیش‌بینی شده در روز سه‌شنبه خواهد بود.

وی حداقل و حداکثر دمای شهر زنجان را در روز گذشته بین یک و 14 درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: در چند روز آینده دما در سطح استان تغییرات محسوسی نخواهد داشت.

یاغموری دمای صبح امروز شهر زنجان را سه درجه بالای صفر عنوان کرد و ادامه داد: این دما نسبت به دیروز در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

وی رطوبت صبح امروز شهر زنجان را 70 درصد اعلام کرد.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره میزان بارش‌ها در چند روز گذشته استان گفت: در چند روز گذشته در شهر زنجان در حدود 10 میلی‌متر باران باریده است.

وی میزان بارش‌های چند روز گذشته را در دو شهر خرم‌دره و ابهر 13 میلی‌متر عنوان کرد و افزود: میزان بارش در همین مدت در شهر قیدار 2.6 میلی‌متر بوده است.

یاغموری میزان بارش شهر ماهنشان را در چند روز گذشته 11 میلی‌متر اعلام کرد و افزود: میزان بارش‌های شهر آب‌بر در این مدت شش میلی‌متر بوده است.

وی با اشاره به اینکه طبق آمارهای 50 ساله، فصل بهار پرباران‌ترین فصل سال در سطح استان زنجان است اضافه کرد: اردیبهشت نیز در بین ماه‌های فصل بهار پر باران‌ترین ماه این فصل محسوب می‌شود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری دو سامانه بارشی وارد استان شده است ادامه داد: این سامانه‌های بارشی موجبات بارش‌هایی را در سطح استان فراهم کرده است.

وی از پیش‌بینی‌های نرمال بارش، برای سال جاری به ویژه فصل بهار در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: هر چند بارش‌هایی از آغاز سال جاری در سطح استان اتفاق افتاده است ولی میزان بارش‌ها هنوز نرمال نبوده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول