اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

حمایت بخش دولتی از تولید داخل لازمه تحقق تولید ملی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان لازمه تحقق تولید ملی را حمایت بخش دولتی از تولید داخل دانست و گفت: پشتیبانی از تولید داخل از وظایف بخش دولتی در تحقق شعار امسال است.

حمایت بخش دولتی از تولید داخل لازمه تحقق تولید ملی است

محمدابراهیم حسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم و اساسی در طول یک دهه گذشته در کشورمان مربوط به مسائل اقتصادی بوده است، اظهار کرد: نام‌گذاری سال‌های مختلف با عناوین مربوط به اقتصاد از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده اساسی بودن و اولویت داشتن این بخش است.

 

وی تولید داخلی را یکی از موضوعات مهم بخش اقتصاد ذکر کرد و افزود: یکی از نگرانی‌های موجود در کشور مربوط به همین بخش است.

 

وی تصریح کرد: ایران اسلامی در بخش‌های مختلف به ویژه در کشاورزی  دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی است بنابراین توانایی تولید و تامین مواد غذایی در داخل کشور وجود دارد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به نام‌گذاری حکیمانه امسال توسط رهبری با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: متولیان بخش کشاورزی امسال باید در راستای تحقق و عینیت بخشیدن به این شعار تلاش فراوانی را انجام دهند.

 

حسن‌نژاد پشتیبانی از تولید داخل را از وظایف بخش دولتی در تحقق شعار امسال عنوان کرد و افزود: همچنین سهم بخش دولتی در تحقق شعار امسال افزایش تولید محصولات کشاورزی و برطرف کردن موانع موجود در سر راه تولیدکنندگان است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امکان تولید محصولات کشاورزی بیش از نیاز موجود در کشور وجود دارد لازم است تولیدکنندگان تولید خود را از نظر کمی و کیفی ارتقا بخشند.

 

وی با اشاره به راه‌های افزایش کمی و کیفی تولیدات داخل، بیان داشت: با بهبود شیوه‌های مورداستفاده کنونی و برطرف کردن مشکلات مربوط به تامین منابع بخش کشاورزی راه برای تولید هموار می‌شود و در نتیجه شاهد ارتقای کمی و کیفی تولیدات خواهیم بود.

 

* تولید باکیفیت زمینه‌ساز افزایش مصرف تولیدات داخلی

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه سرمایه‌داران، سرمایه‌گذاران و کشاورزان نیز در قبال تحقق شعار امسال وظایفی برعهده دارند، گفت: این اقشار باید چرخه تولید خود را تقویت کنند و سرمایه‌های خود را برای ارتقای تولید به کار گیرند.

 

حسن‌نژاد بر عدم ‌توجه مردم نسبت به کالاهای خارجی تاکید کرد و بیان داشت: با بی‌توجهی مردم نسبت به کالاهای خارجی تولیدکنندگان به مرور تشویق به افزایش میزان و کیفیت تولیدات خود خواهند شد.

 

وی عنوان کرد: در واقع مردم با مصرف کالاهای ایرانی مشوق تولید و سرمایه‌گذاران هستند و تولیدکنندگان نیز با تولید کالاهای باکیفیت قدرشناسی مردم را پاسخ خواهند داد.

 

وی به نتایج حاصل از تحقق شعار امسال اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی در مقاطع مختلف که بر روی یک موضوعی متمرکز شده با همدلی و تلاش مسئولان و مردم نتایج مثبتی بدست آورده است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اضافه کرد: امیدواریم امسال شاهد رونق تولید ملی در کشور باشیم و مشکلات و موانع موجود در راه تولید را به حداقل برسانیم.

 

حسن‌نژاد تصریح کرد: در سال جاری به همت مسئولان و با همکاری مردم راه و فضا را برای توسعه هر چه بیشتر صادرات هموار خواهیم کرد و تولید را در داخل کشور ساماندهی می‌کنیم.

 

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول