اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صومعه‌سرا:

صومعه‌سرا پایلوت احیای امر به معروف کشور شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر صومعه‌سرا برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی، ترویجی و مذهبی در اداره‌ها پایلوت امر به معروف و نهی از منکر کشور شد.

صومعه‌سرا پایلوت احیای امر به معروف کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، ولی مهدوی‌نیا عصر امروز در جمع مسئولان و مدیران این شهرستان با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: صومعه‌سرا یکی از شهرهای بدون حاشیه در برپایی انتخابات نهمین دوره مجلس بود.

وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را افتخار و بصیرت ملی عنوان کرد و افزود: سپاه صومعه‌سرا نیز در کنار ناجا حفاظت از برخی شعبات اخذ رای را برای بهتر برگزاری انتخابات به‌عهده داشت.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا، حفاظت از شعبات دو بخش میرزا کوچک و تولمات را از وظایف این ارگان در دوران انتخابات مذکور برشمرد و بیان کرد: هر رای شهروندان امانتی از طرف مردم به نیروهای امنیتی و حفاظتی بود که به درستی حفظ و حراست شد.

وی با اشاره به بد اخلاقی‌های برخی افراد در دوران انتخابات اخیر مجلس اذعان کرد: این افراد در مراحل بعدی زندگی به اصلاح اخلاق و شخصیت خود بپردازند تا مدیون دیگران نباشند.

مهدوی‌نیا ادامه داد: برخی افراد در دوران انتخابات برای جلب توجه یا آرای مردمی جملات و حرف‌هایی را بیان کردند که به هیچ عنوان سندیت نداشت و توصیه می‌شود در سال جدید درصدد جلب رضایت آنها باشند.

وی با تصریح بر اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر صومعه‌سرا به صورت جدی در تلاش برای اجرای وظایف خود است، خاطرنشان کرد: این اقدام در بخش اعزام کاروان‌های راهیان نور بیشتر جلوه داشته است.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا با اشاره به تعداد کاروان‌های راهیان نور از ابتدای سال گذشته تا کنون،یادآوری شد: تاکنون بالغ بر شش مرحله کاروان راهیان نور از صومعه‌سرا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند.

وی، تعداد اتوبوس‌های اعزامی را حدود 49 اتوبوس همراه با اقشار مختلف مردم برشمرد و اضافه کرد: بیشتر افراد اعزامی را دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان مقاطع دوم دبیرستان تشکیل می‌دهند.

مهدوی‌نیا با قدردانی از تلاش‌های زیاد آموزش و پرورش بخش تولمات و مرکزی صومعه‌سرا در راستای همکاری برای اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان نور تصریح کرد: صومعه‌سرا رتبه نخست اعزام کاروان‌های راهیان نور در گیلان را با همکاری صمیمانه ارگان‌ها و اداره‌های این شهرستان کسب کرده است.

وی، با اشاره به سقف افراد اعزامی از صومعه‌سرا برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور بیان کرد: سقف اعزام این کاروان‌ها از صومعه‌سرا حدود یک درصد جمعیت کل شهرستان بوده است.

این مسئول، اذعان کرد: از ابتدای سال تا اسفند 90 بالغ بر 500 نفر در قالب 44 اتوبوس و چهار روز به جنوب اعزام شدند که مرحله ششم از این اعزام‌ها 15 فروردین جاری با 250 نفر از اقشار مختلف مردمی بودند.

وی، مرحله هفتم و پایانی این اعزام را ویژه افراد کارمند و اداره‌های صومعه‌سرا همراه با خانواده‌های آنها عنوان کرد و افزود: تمام امکانات رفاهی برای این قشر مطابق با دیگر افراد اعزامی در حوزه لرستان و آبادان فراهم می‌شود.

مهدوی‌نیا، با اشاره به دیگر فعالیت‌های فرهنگی، ترویجی و مذهبی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر صومعه‌سرا، خاطرنشان کرد: روزانه برای تمام افراد پیامک‌های اخلاقی و امر به معروفی ارسال می‌شود.

وی، اجرای موازین امر به معروف و نهی از منکر را امری بسیار حیاتی و مهم در جامعه اسلامی خواند و تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی این موازین بسیار مظلومانه نگریسته شد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان برای اجرای تمام فعالیت‌های فرهنگی، ترویجی و مذهبی و در راستای همکاری و تلاش خوب با اقشار مختلف بسیج در محله‌ها، اداره‌ها، سازمان‌ها و ... نمونه پایلوت کشور اعلام شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول