اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

فضاسازی و آموزش مهم‌ترین اقدام در امر به معروف است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بهار گفت: باید این فریضه امر به معروف و نهی از منکر را فرهنگسازی کنیم و فضاسازی و آموزش مهم‌ترین اقدام است و آموزش‌ها باید استمرار داشته باشد.

فضاسازی و آموزش مهم‌ترین اقدام در امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عظیمی‌زاده بعدازظهر امروز در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهار با بیان این که باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ سازی کنیم، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از احکام عملی مسلمانان و جزء فروع دین است که در جامعه کنونی این فریضتین کمرنگ شده و با احیای آن در جامعه بسیاری از معضلات حل می‌شود.

وی با بیان این که برای قوت بخشیدن این ستاد همه باید گام برداریم، اضافه کرد: در طرح شهر معروف گام‌های موثری در شهر بهار برداشته شد و توانستیم در کشور در ارتباط با تذکر لسانی رتبه برتر را کسب کنیم.

امام جمعه بهار افزود: ما باید این فریضه را فرهنگ‌سازی کنیم و فضاسازی و آموزش مهم‌ترین اقدام است و آموزش‌ها باید استمرار داشته باشد.

وی در ادامه سخنانش بیان داشت: بسیج در شهرستان باید عملیاتی‌تر وارد شود و به تمام اقشار جامعه آموزش داده شود تا بتوانیم این فریضتین را نهادینه کنیم.

عظیمی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسید عید نوروز توسط آموزش و پرورش و سپاه ناحیه بهار بسته‌های فرهنگی در ارتباط با احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در اختیار چادرهای هلال احمر در ورودی و خروجی شهر قرار دهد تا در بین میهمانان نوروزی توزیع شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول