اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

امر به معروف و نهی از منکر قانونی برای تمام جوامع اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر قانون حاکم بر همه جوامع اسلامی است.

امر به معروف و نهی از منکر قانونی برای تمام جوامع اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام جواد صادق‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفظ نظام از اوجب واجبات است و حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس از معروفات بزرگ محسوب می‎شود.

صادق‌زاده گفت: این حماسه در استان بوشهر در مقایسه با استان‎های سوم و چهارم از نظر آماری چشمگیرتر بوده است و این نشان دهنده توجه مردم این استان به فریضه مهم امر و نهی از منکر است.

وی اظهار داشت: این امر کاملا طبیعی است چرا که استان بوشهر مرکز فضیلت است و شخصیت‎ها و روحانیون ارزشمندی در این استان پرورش یافته‎اند.

صادق زاده با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یادآور شد: این فریضه مهم در همه ادیان و مکاتب از جایگاه ویژه‎ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‎ای فطری است و بیش از 300 آیه در قرآن در مورد این فریضه الهی آمده است و حتی برخی فرقه‎ها آن را جز اصول دین می‎دانند.

معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر بتوانیم این فریضه را در جامعه پیاده کنیم بسیاری از ناهنجاری‎ها‎، هنجارشکنی‎ها و زشتی‎ها از بین می‎رود.

صادق زاده تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر قانون حاکم بر همه جوامع اسلامی است.

وی ادامه داد: این قانون جامعه‎ای با فضلیت با مردمی خوب، هوشیار و آگاه است که با حضوری پرشور در پای صندوق‎های رای بار دیگر امتحان خود را پس دادند.

صادق زاده اظهار داشت: حماسه حضور پرشور مردم در انتخابات این دوره مجلس که سیلی محکمی به گوش دشمنان اسلام و نظام بود، در واقع امر به معروف است.

معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر گفت: حرکت ستادهای احیا امر به معروف و نهی از منکر در همه استان‎ها فرهنگی است و با توجیه و تبیین مردم نقشی کلیدی در جامعه دارند. 

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول