اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

پرداخت‌ آب‌بها گامی برای توسعه کشاورزی است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: پرداخت‌ آب‌بها گامی مهم برای توسعه کشاورزی است و از کشاورزان منطقه می‌خواهیم نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند.

پرداخت‌ آب‌بها گامی برای توسعه کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز شنبه‌ شب در نشست با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر و نمایندگان باغداران بخش آبپخش اظهار داشت: آبپخش یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشاورزی استان بوشهر است و باید از تمام توان برای توسعه کشاورزی در این بخش بهره ببریم.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: مسئولان بخش آبپخش در دو سال گذشته تمام تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی بویژه در حوزه آبیاری به کار گرفته‌اند و در همین راستا شاهد اجرای طرح‌های پوشش بتنی کانال‌های درجه یک و دو در آبپخش بوده‌ایم.

خرم‌روز اذعان داشت: آبیاری مطلوب نخیلات از مهم‌ترین دغدغه‌های کشاورزان منطقه است و بخشداری آبپخش همواره با تاکید خاص اجرای مطلوب فرآیند آبیاری را دنبال کرده است.

 

وی افزود: مدیریت شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر با تمام توان و پتانسیل با مسئولان بخش آبپخش همکاری مطلوب داشته و از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

این مسئول بیان داشت:‌ استفاده از پرسنل مجرب و نیروهای فنی کارآمد از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر است که سبب توسعه کشاورزی استان شده است.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: در تمامی مراحل گذشته بخشداری آبپخش بر آبیاری مطلوب نخیلات بخش نظارت داشته و زمینه را برای آبیاری مطلوب نخیلات و رضایت کشاورزان فراهم کرده است.

خرم‌روز با تاکید بر اهمیت پرداخت آب‌بهای نخیلات ابراز داشت: کشاورزان با پرداخت به موقع آب‌بها می‌توانند زمینه را برای تعمیر و بازسازی شبکه‌های آبیاری سطح بخش که زمینه‌ساز توسعه زیرساخت‌های کشاورزی این بخش است فراهم کنند.

 

بخشدار آبپخش تاکید کرد: در دو سال گذشته اعتبارات خوبی در زمینه توسعه کانال‌های آبیاری اختصاص داده شده و کشاورزان با همکاری در پرداخت آب‌بها می‌توانند شرایط مطلوب در این زمینه را فراهم آورند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول