اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کامیاران خبر داد

اختصاص 74 میلیارد ریال به 182 طرح کشاورزی در کامیاران

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کامیاران از اختصاص بیش از 74 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 182 طرح در بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

اختصاص 74 میلیارد ریال به 182 طرح کشاورزی در کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌عسکر روحانی عصر امروز در نخستین جلسه ستاد اجرایی توسعه کشاورزی شهرستان کامیاران در سال 91 از تصویب 182 طرح کشاورزی در ابتدای سال جاری برای شهرستان کامیاران ابراز خرسندی کرد.

به گفته فرماندار شهرستان کامیاران، اعتبار تخصیصی این طرح‌ها، 74 میلیارد و 487 میلیون ریال است که می‌تواند تحول مناسبی در بخش کشاورزی منطقه ایجاد کند.

وی افزود: این تسهیلات توسط بانک کشاورزی با نرخ سود بانکی 7 درصد پرداخت خواهد شد.

فرماندار کامیاران در ادامه تاکید کرد: در بحث پرداخت تسهیلات باید علاوه بر کار کارشناسی، نظارت، کنترل، حمایت و همراهی و آموزش نیز در تمام مراحل به ویژه در فعالیت‌های بخش تعاونی مدنظر قرار گیرد.

روحانی اضافه کرد: با اصلاح قوانین و حذف تشریفات زائد شاهد رضایت‌مندی و رعایت هر چه بیشتر حقوق شهروندی و با حمایت و همدلی تمام دستگاه‌های دولتی و خصوصی تحولی عمیق و سازنده در زندگی مردم شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: ما از طرح‌هایی که بتواند زمینه اشتغال، تولید، رونق اقتصادی و کسب و کار مناسب را ایجاد کند، استقبال و پشتیبانی‌های لازم را از آن به‌عمل می‌آوریم.

فرماندار کامیاران در پایان تصریح کرد: برای اجرای این مسئولیت سنگین و خطیر، دولت باید برنامه‌ریزی داشته ‌باشد و با کمیسیون‌ها و گروه‌های مختلف رونق بهتری را در محصولات داخلی بدهند و با حمایت از نیروی انسانی کشور از سرمایه ایرانی استفاده بهینه را به‌عمل آورد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول