اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

توسعه مصلا‎های نماز جمعه بیشتر مورد توجه باشد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: تلاش ما این است توسعه مصلاهای نماز جمعه به عنوان کانون تمرکز اسلامی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

توسعه مصلا‎های نماز جمعه بیشتر مورد توجه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در نشست با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اظهار داشت: اعتقاد ما این است که مصلا‎های نماز جمعه به مرکزی برای هدایت نسل جوان و کانون نخبگان و فرهیختگان در استان تبدیل شوند.

وی تصریح کرد: حوزه‎های علمیه و روحانیت در مظلومیت بسر می‏برند و باید با همت مسئولان غبار مظلومیت از چهره این قشر زدوده شود.

استاندار بوشهر گفت: رویکرد ما در عرصه فرهنگی توجه ویژه به حوزه‎های علمیه و توسعه کمی و کیفی این حوزه‎ها در سطح استان است.

جهانبخش بوشهر با اشاره به تاثیر فعالیت خانه‎های عالم در روستاها یادآور شد: آمارها نشان می‎دهد در روستاهایی که خانه عالم مستقر است 80 درصد رفتار مردم هنجار است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس توسعه خانه‎های عالم به عنوان یکی از اولویت مهم در دستور کار قرار گرفته است.

جهانبخش ادامه داد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است در حالی که در طول 33 سال گذشته عملکردی عمرانی داشته است و باید با همت، همکاری و همدلی فرهنگ را از مظلومیت خارج کنیم.

استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر امروز نماد هماهنگی و همدلی و توسعه پیشرفت است و از برکت این همدلی اتفاقات مبارکی در راستای توسعه استان افتاده است.

وی تصریح کرد: در سایه این همدلی و وحدت که توصیه مقام معظم رهبری است موفق شده‎ایم از ظرفیت‎های موجود در استان در راستای خدمتگزاری بیشتر بهره ببریم و مشارکت هرچه بیشتر مردم در عرصه‎های مختلف را جذب کنیم.

جهانبخش افزود: برگزاری انتخاباتی سالم و امن در استان بوشهر از جلوه‎های ولایتمداری مردم این استان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در این نشست گفت: استان ولایتمدار بوشهر این افتخار را دارد که در طول تاریخ مردمی ولایی داشته و هم اکنون نیز در عرصه‎های مختلف نماد ولایتمداری است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: تاریخ استان بوشهر همواره گواه این است که حرکت مردم این استان مبتنی بر موازین دین و به حکم عالمان دینی بوده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون ائمه جمعه همچون ستارگانی در آسمان استان بوشهر می‎درخشند و فضایی در استان ترسیم کرده‎اند که مردم بر گرد آنان جمع شده‎اند و استان را به دارالحماسه‎ای به رنگ ولایت تبدیل کرده‎اند.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: امروز فضای استان بوشهر پر از همدلی، وفاق و وحدت در سایه ولایت است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول